Creed
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 03.09.2009
- Antall liker
- 151
Wow - dette er saker. Gleder meg til hva dine ører føler.
Creed
Creed
Fantastisk velholdt.Må jo ha litt moro i hverdagen. Har derfor lagt inn et bud på en Garrard 301. Har vel bestemt meg for å stoppe budgivingen her, blir det dyrere så ser jeg meg heller om etter en med oljelager. Garrard 301 Hammertone Transcription Turntable Original Finish | eBay
De som har fulgt med i nlykke sin anleggstråd har kanskje sett at nlykke med andre har testet Rogue Ares i standardversjon opp mot en modifisert utgave. Jeg har slengt meg på nlykke og går nå for bytte av diverse komponenter i Ares i tillegg til at jeg har bestilt deler for å bygge om til 4 innganger. Da holder det med én Ares nær sagt uansett hva som skulle komme inn av spillere og armer.
Har valgt å gå for inngangsvelgeren LMC anbefalte tidligere og må få litt hjelp på sikt til å sette samme det hele.
Ja, lurte på om ikke du kunne redde meg ut av uføret. Ser at det blir fryktelig dyrt om man skal kjøre OMA-plint.Den begynner å bli farlig dyr nå. OBS OBS
Ok, frågade för jag tänkte på möjligheten att testbyta RIAA en dag om det kunde vara av intresse? Ares mot Rhea. Kunde kanske vara morsomt att pröva!Nå får vi se. Kommer ikke til å by over det jeg har gjort da jeg aner at om jeg skal modifisere så har jeg kanskje ikke bruk for at alt er i så vidt mint condition.
Dette var dessuten impuls-bud fredag. Men blir den min så må jeg jo gjøre noe ut av det.
Ares selges ja. Har en mulig interessent, men vi får se.
Jeg er alltid full - nærmere dritings når det gjelder audiofile sysler. Han fyren i Tyskland ser ut som en god plan B. . .Er du full nlykke? Bilen er jo på vinterspa i Son og kommer ut til våren med mer krefter og utslipp enn noen gang.
OMA er kult men i overkant dyrt. Fant en kar i Tyskland som lager flotte plint Vinylista | gallery
Her hjemme er det rigget til med Gryphon v.s Dynacector Sup, så jeg er litt opptatt i dag . . .Kaffe og platesnurr her i dag om noen har lyst til å ta turen.
Audio Grail får bare positive tilbakemeldinger, så der har du gjort et godt kjøp. Du går ikke feil med Russell Collinson. Han lager også tonearmfester tilpasset ulike armer, disse passer så inn i plinthen. Jeg bestilte for ulike tonearmer, samt fikk et par som ikke var ferdigboret.Spilleren er fra Audio Grail forresten. Totalrestaurert og ikke i original lakk.
Fanken og... alt for kort varslingstid, skulle gjerne tatt turen men nå er det planlagt og duket for hifilørdag her også!! Full runde med tegning/konstruksjon, litt rydding og planlegging, spille litt, vareopptelling i vinylgear-avdelingen OVK folket er i sannhet et aktivt folkeferd.Kaffe og platesnurr her i dag om noen har lyst til å ta turen.