Det er flaut, men jeg mangler utvalg av bånd til spilleren og har faktisk ikke satt meg inn i hvordan den fungerer, må ha litt opplæring i bruk først. Enn så lenge har den kun stått til pynt.Ytterst delikat, spør du meg!
Morsomt å se at din "reel to reel"- utgave også er på plass. Den funker vel ganske greit, den også?
Btw; vasket noen plater i det siste? Håper vaskeren fungerer som den skal? Om ikke, så hadde jeg vel fått høre.....
Er no' så inni veldig enig. Smakfulle greier - både bosted og anlegg!Ytterst delikat, spør du meg!
Trenger kanskje en nærmere forklaring: På Aviden kan man justere de tre føttene uavhengig av hverandre slik at man strengt tatt kan vatre opp spilleren. Jeg tror imidlertid dette er en etterlevning fra den gang man justerte fjæringen fra undersiden. Slik justerte jeg fjæringen på min første Acutus, det har Avid gjort om i etterkant, og det er gjør justeringen veldig, veldig mye enklere. Men, siden motoren står på selve underlaget så er du avhengig av at underlaget er i vater, hvis ikke vil motoren og tallerkenen stå i ulike plan, og da vil du ikke få gummireima til å gå jevnt, den vil da vandre opp og ned.Ja, det er litt voldsomt visuelt, men jeg må ha mulighet for å få underlaget i vater. SME-en kan justeres i vater ved hjelp av føttene siden motoren står på plintet, med Aviden er det verre, der står motoren direkte på underlaget, hvilket betyr at dette må være i vater.
Ser du får æren Sluket??Vi snakker high end skjærefjøler og stor takk til Sluket!
Du verden, alt hva en mann kan begjære. Bare synd beliggenheten er så ukurant. Men kanskje en vakker dag, hvem vet.?....for britisk lunsj, britisk drikke, britiske platespillere og britiske høyttalere, en gang......
Jeg har antakeligvis svart mer utførlig på dette annet sted (se tilbake vår, sommer 2010).Jeg har veldig lyst. Anledningen får vi komme tilbake til Vi flytter 4. april og har et lite barn, men det hadde vært veldig hyggelig og moro å få oppleve dette. En time eller to må man jo kunne få til
Jeg må forøvrig spørre; SME 20/2 fremstår for meg som det ultimate (innenfor rimelighetens grenser). Hva er det Avid gir utover dette?
Ække du OAS rookie a Sluket?
Kopi Luwak er verdens dyreste kaffe. Den produseres på Sumatra i Indonesia[trenger referanse]. Produksjonen foregår ved at en asiatisk palmesivett, et kattelignende dyr, spiser modne kaffebær (røde), for så å la kaffebærene gå gjennom fordøyelsessystemet. Luwaken fordøyer kun kjøttet fra disse bærene, og bønnene kommer derfor helskinnet igjennom. Bønnene er nå innsatt av enzymer som bidrar til å gi den spesielle smaken. Etter at bønnene er blitt vasket og renset ut av avføringen blir bønnene brent.
Årlig produseres det ca. 250 kg kaffebønner av denne typen.