Nå må du være snill! Jeg har kun kjøpt følgende i år:Dit kommer Riksekornet aldri.... Eller jo kanskje... rett etter en skive, noen minutter - før det braker løs igjen med nye forsøk og ombyttinger
Det går stort sett greit. Og faktum er at alt brukes. Kan hende ikke like mye, men det er ikke veldig stor forskjell. Nå er det naturlig nok det som er nyest som blir mest brukt, så EMT og Jan Allaerts får hvile litt.Jeg er imponert over at du i det hele tatt klarer å sette på en plate, med alle de valgmulighetene du har
Den kom hjem iår etter og vært i UK siden -17 på restaurering blev litt lenger på grunn av pandemien.Det var flott bil Cash. Ser det er en tidlig utgave. Hører gjerne mer om denne. Flott farge også!
9TT og armen er min. 9GSS er bare på lån, og ikke lyttet til. Jeg har vurdert mono-utgaven, men siden jeg har så vidt få mono-skiver så sliter jeg litt med å se behovet for å øke antallet mono-pu-er.og det gav mersmak?
Jeg mener å huske at den skiva ble gitt meg til jul av fruen for noen år siden. Forresten ikke selvvalgt. Det gjør det hele minst like hyggelig.Ooh, den Sea Pictures og E-Type.
Rent subjektiv syns jeg att den klær vite dekksider som utstilling objekt.Nydelig bil Cash. Helt subjektivt så liker jeg ikke dekk med hvite sider på e-type. Jeg hadde dette på min da jeg kjøpte den (de dekkene hadde dessuten helt elendige kjøreegenskaper, uten at fargen kan lastes for det). Kun min mening. Jeg gikk for tidstypiske Pirelli, disse: https://www.cinturato.net/e-type-jaguar-tires.html
Reposter gammelt bilde.
Vis vedlegget 982184
Har Pirelli på 964-en også forresten.
Tilbake til kveldens spilleliste:
Vis vedlegget 982185
Imens planlegges morgendagens middag og viner.
Har du satt bort restaureringen ? Jeg trodde, i all min naivitet, at alle entusiaster restaurerte selv.Den kom hjem iår etter og vært i UK siden -17 på restaurering blev litt lenger på grunn av pandemien.
Nå er ikke dette spørsmålet rettet til meg, og det er ikke Cash sin bil (som han redegjør for), men siden det er min anleggstråd så svarer jeg på Cash sine vegne: Jeg tenker at det er med bil som med hi-fi, interessen kan arte seg ulikt. Man kan da godt være hi-fi-entusiast uten å bygge egne forsterkere? Og man kan være interessert i biler for å kjøre dem, uten å selv å kunne, eller ønske, å skru.Har du satt bort restaureringen ? Jeg trodde, i all min naivitet, at alle entusiaster restaurerte selv.
Du har jo rett, generellt sett, i det du skriver. Dog trodde jeg at Jaguar-miljøet var litt annerledes. Jaguar er som kjent ikke en bil men en livsstilNå er ikke dette spørsmålet rettet til meg, og det er ikke Cash sin bil (som han redegjør for), men siden det er min anleggstråd så svarer jeg på Cash sine vegne: Jeg tenker at det er med bil som med hi-fi, interessen kan arte seg ulikt hos den enkelte. Man kan da godt være hi-fi-entusiast uten å bygge egne forsterkere? Og man kan være interessert i biler for å kjøre dem, uten å selv å kunne, eller ønske, å skru.
Eieren til bilen er nå 80år så var vel ikke en jobb for han ville få den stand innen livet er slutt, og få kjøre sig en tur til sommerenHar du satt bort restaureringen ? Jeg trodde, i all min naivitet, at alle entusiaster restaurerte selv.
Min erfaring understøtter ikke det du sier. Uansett er det en avsporing, siden jeg nå tenker å gjøre mye selv.Du har jo rett, generellt sett, i det du skriver. Dog trodde jeg at Jaguar-miljøet var litt annerledes. Jaguar er som kjent ikke en bil men en livsstil
Det sitter en rotasjonsvelger i front, men hvordan denne funksjonerer med resten er jeg litt usikker på. Har ikke studert det inngående. Etter hva jeg har forstått så er ingen av komponentene loddet ut, så dette skal i prinsippet være rett å tilbakestille.den sorte og gule ser ut som en toggle switch og inngangsvelgeren ser utenfra ut som en rotary switch?
Den cellokonserten er til å grine av. J du PréNydelig bil Cash. Helt subjektivt så liker jeg ikke dekk med hvite sider på e-type. Jeg hadde dette på min da jeg kjøpte den (de dekkene hadde dessuten helt elendige kjøreegenskaper, uten at fargen kan lastes for det). Kun min mening. Jeg gikk for tidstypiske Pirelli, disse: https://www.cinturato.net/e-type-jaguar-tires.html
Reposter gammelt bilde.
Vis vedlegget 982184
Har Pirelli på 964-en også forresten.
Tilbake til kveldens spilleliste:
Vis vedlegget 982185
Imens planlegges morgendagens middag og viner.
Nei.Tar jobben all kraft og kapasitet? Har jeg blitt lat i tillegg til feit? Jeg må ta meg sammen, skjerpe meg.