LMC
Æresmedlem
prøver du å insinuere at Bakken ikke har hjerne?Bakken med fresen og Tytte med hjernen har vært sterkt involvert her
1000 takk.
prøver du å insinuere at Bakken ikke har hjerne?Bakken med fresen og Tytte med hjernen har vært sterkt involvert her
1000 takk.
I mine øyne må du ikke finne på å gjøre noe med diskanten.Nei vi kjører macho svart naturell
Hva syns dere om gull-diskanten?
Skal jeg sende den til hvit pulverlakkering? Eller reversibel gloss foliering?
Den er jo litt kul som den er, som et smykke, som prikken over i'en, som et signal til LMC om at han manglet noe vesentlig?
Vis vedlegget 387534
Live er det tøffere svart. Fruen var enig. Og hun var svært overrasket over at det var mulig å få det såpass estetisk, fikk både ovasjoner og gratulasjoner . Hun sier også at jeg ikke må finne på å gjøre noe med de tøffe Fostex gulldiskanetøffere med hvit baffel imo
Bedre med hvit trøffel enn tøff baffel.tøffere med hvit baffel imo
Høres ut som fruen har god smakFruen drikker vin og er løsmunnet:
.....det er greit at du har gammeldags musikksmak men trenger ikke overføre det til stolen!
.....vi kan være kompromissløse med valg av lyttestol, det har vi råd til!
Relekta Spraylakk og Filler på sprayboks: Relekta | RelektaBle veldig bra det der. Sprayet du med boks eller kompressor?
Svart nextel er også fint på de horna ....Nei vi kjører macho svart naturell
Hva syns dere om gull-diskanten?
Skal jeg sende den til hvit pulverlakkering? Eller reversibel gloss foliering?
Den er jo litt kul som den er, som et smykke, som prikken over i'en, som et signal til LMC om at han manglet noe vesentlig?
Vis vedlegget 387534
Fy feite for grusomme greier! At det går an å lage noe så ille! Grøss.... Og at det finnes kunder
Åfan! Drageplante! Derfor det er brennheit fulltone!Planten er selvsagt en Dracena, en variant av drageplanten. Men det vet vel ikke dere unnasluntrere og skoleskoftere, he?
Hva med å moderere ambisjonene litt da?Den får i såfall enda kortere levetid en dine tidligere ht kreasjoner...... Vanskelig å holde med mindre du har mye tid og kompetanse om bonsai generelt. Krever gjerne temperert rom om vinteren etc. etc. Frarådes. Dersom det ikke er i plast da
Den der kan vannes med et spytt i uken!Hva med å moderere ambisjonene litt da?Den får i såfall enda kortere levetid en dine tidligere ht kreasjoner...... Vanskelig å holde med mindre du har mye tid og kompetanse om bonsai generelt. Krever gjerne temperert rom om vinteren etc. etc. Frarådes. Dersom det ikke er i plast da
Vis vedlegget 387600