Dælme et godt JBL hornDet unødvendige «lille ekstra». Knot å ratte skikkelig. Et stykke å vei å gå. Men merker den ørlille ekstra effekten av luft og fløyelsdiskant men også at jeg nettopp må ratte en del fremover.
Ja ja, når det hverken er vinyl lenger eller blir digre grelv horn
Matcher riggen fint estetisk, ting er liksom mer komplett nå. Men det kan være at jeg ser over litt tid om øra mine henger med på dette eksperimentet rundt 12K+++++
Vis vedlegget 688856
Hostkremt hvafornoe nå da!Selvfölgelig helt annerledes med 2360 hvor det er ingen tvil om at diskanten trengs. (kremt host oks... )
2360 med beryllium og 045be er en killercombo delt på 8K. Ville heller hatt det enn 2384 men har ikke plass.Hostkremt hvafornoe nå da!
Tom for hostesaft?
Nei bevares.Hostkremt hvafornoe nå da!
Tom for hostesaft?
Er det sånn å forstå at Anaview ikke vil være å få tak i fremover? Ellers ville det jo være fornuftig å holde på diskantene til du fikk AL på plass. Det er en hel del å hente på det imo.2360 med beryllium og 045be er en killercombo delt på 8K. Ville heller hatt det enn 2384 men har ikke plass.
2384 har mindre nytte av diskant og spesielt mtp øra mine som jeg har snakket om flere ganger så har jeg vært på runddansen med Fostex T500 og T90 før. Gidder ikke å bygge om forsterkern med to kanaler til og alt det der. Har ikke tid, får ikke tak i Anaview, vil ikke bytte ut alt, osv. 045be blir derfor ikke værende. Hadde helt klart beholdt dem hvis forsterkerne var på plass og jeg hadde AL.
Synd hvis Anaview er historie. Noe av det fine med modulene var at det var en del modeller å velge i som hadde forskjellig gain slik at man kunne skreddersy en hensiktsmessig gainstruktur. Låter bra gjør de også. Kanskje litt off topic i din tråd, men hva finnes av alternativer som har samme muligheter?wow
skjønner poenget med AL og hørte det hos bjarnetv, etter det jeg vet er det vel bare dere som har sydd sammen skikkelig femveis med AL?
Anaview er ikke å få tak i lenger dessverre
Purifi moduler, men det blir definitivt dyrere eller minst dobbelt av AMS1000. Vera virker perfekt til vårt bruk, men blir for meg for kostbart i et mangekanals oppsett. Jeg har bestilt fra Audiophonics som tilbyr inngangstrinn med 3 gaininnstillinger. Apollo audio gjör forövrig også det.Synd hvis Anaview er historie. Noe av det fine med modulene var at det var en del modeller å velge i som hadde forskjellig gain slik at man kunne skreddersy en hensiktsmessig gainstruktur. Låter bra gjør de også. Kanskje litt off topic i din tråd, men hva finnes av alternativer som har samme muligheter?