Hei
Er superfornøyd. Har funnet en middelvei som funker og har aldri før kunnet spille i timevis uten å tenke at noe må endres.
Men jeg vet hva en femveis rigg kan levere. Skal man ta den helt ut er fireveis rett og slett ikke nok.
Og jeg UNNER de som har komponentene, plass, økonomi, lyst, ork, tilgang på grelv, emokid, Snickers, Tytte, Bakken & co (noen nevnt mange glemt), IQ til å skjønne Audiolense, osv osv til å prøve og oppleve det beste.
Slik jeg har forstått det så låter det best, minst forvrengt, mest uanstrengt ja rett og slett storslagent når:
- Et horn og en driver uten EQ får spille godt innenfor sitt komfortområde
- Membranstørrelsen blir mindre og kjappere etterhvert som man går trinn for trinn oppover
- At direktiviteten er under kontroll og det er faktisk mulig med femveis, forskjellen på 2384 og Tractrix riggen på det punktet var ikke stor 240 cm unna!!!
Og LMC, du som ikke er redd for noenting
bortsett fra å innrømme at hørselen daler med alderen. Kan du ikke prøve en (to) øvre horndiskant? Du har ressursene og tilgang til kompetanse til å realisere det. Da kan endelig horna dine få spille midt i komfortområdene sine.
Det at ET703 og T500 mangler følsomhet i et passivt system er begrensningstenkning, det er kjempelett å løse: