Spennende prosjekt HE... jeg mener Hornlyd. For det første, nicket ditt forbinder jeg ikke med OB men med personen bak nicket - det lyver du deg aldri vekk fra

Ellers er det artig å se at du nå også inkludere akustikktiltak i prosjektet. Det tror jeg du vil få mye igjen for. Ved å rydde opp ift. bakvegg, fronvegg og førsterefleksjoner i tak og sidevegger så regner jeg med du vil oppleve det som å få et nytt rom.
Hornprosjektet ditt skrider etter min oppfatning i riktig retning. Det er skremmende med så mye driverer og horn som skal integreres, men med litt tålmodighet og metodisk tilnærming så bør det kunne blir riktig så bra.
Angående hornstacket - du vil ikke flytte topphornet noe fremforbi midbassene? Det vil ta seg visuelt bra ut, samtidig som kan senke hele røkla ned et par knepp. Etter min oppfatning så skal det bety fint lite om f.eks. T500 skygger litt for TD12 i øvre kant.
Jeg ville også vurdert litt lavere deling mellom 200 og 1000 hornet. Men det ser du best selv når du har fått det opp å spille.
BTW, har du åpnet for mulighet til å eksperimentere med kardioide på midbassene?