Nå får det holde med bilder av sluket. Vi vet hvordan han ser ut i sine forskjellige inkarnasjoner nå. ;Demotikon skrev:
Jeg er såpass godt utrustet nedentil at jeg til og med kan slippe unna med nisseluene som det var et bilde av tidligere i tråden. Derfor finner jeg dem interessante, og ønsker en link og prisinformasjon. Klipsch er på vei uansett. Men jeg skal være enig i at det krever sin mann å komme unna med slike småtasser som RB-serien og omvendte nisseluer. Jeg føler meg priviligert over å slippe å kompensere, men begjærer likevel et skikkelig mannfolksystem. Det at jeg ikke har noe kritisk behov betyr ikke at jeg ikke har begjær.kjoenik skrev:Neppe!hel skrev:Er det slik dere tenker? :![]()
Ingen damer som vil lage barn med en som har slike wannabe-hornhøytalere...
Prisen på det utstyret som er vist her er ca. 700.000,- med dagens Yen-kurs.bia skrev:
Hvordan kan folk få seg til å designe noe som ser ut som om det hører hjemme i ventilasjonsanlegget i et slitent kommunalt svømmebasseng og samtidig håpe på en slik pris?pengesluk skrev:Prisen på det utstyret som er vist her er ca. 700.000,- med dagens Yen-kurs.bia skrev:
Mao de har hverken stuer eller koner?pengesluk skrev:Chill out, Deph, når dette gjøres riktig så er det en helt vanvittig gåsehudsopplevelse. Garantert så nuppene trenger igjennom den tøffeste Gore-Tex!!
Men fallhøyden er stor, og det er en utrolig sjonglering og balansegang med x ukjente (og noen kjente).
Er man plaget av manglende skjønnhet er det bare å dra et forheng foran hele oppsettet, så tenker man ikke mer på det. Folk som har slike oppsett er langt forbi stue- og WAF-toskeskap, selvsagt.
......... Det ligger et MEN i lufta her ... det du sier .. det er at dem har rævva full å penger og ikke har regninger nok som strekker til ??pengesluk skrev:;D ;D De jeg kjenner, Erato, har både de skjønneste koner OG stuer. Fullt mulig å ha begge deler, skjønner du!
Ja .. Si til dem at det holder og kopiere bildeadressen og ikke hele annonsen .... ;Dbambadoo skrev:Prøv å ikke legg inn for mange bruktannonser i denne fantastiske tråden. Det strider mot det velkjente regelverket![]()
Får jeg ekstrapoeng nå ?? En ekstra stjerne eller no sånt ??bambadoo skrev:Jepp - riktig.
Ja, vi er heldige! Eller kanskje, bare kanskje, ligger det litt arbeide, forsakelse OG prioritering bak noe av dette?? Har du tenkt på det, hmmm..?jan#jan skrev:......... Det ligger et MEN i lufta her ... det du sier .. det er at dem har rævva full å penger og ikke har regninger nok som strekker til ??pengesluk skrev:;D ;D De jeg kjenner, Erato, har både de skjønneste koner OG stuer. Fullt mulig å ha begge deler, skjønner du!
;D ;D
De har nok flere stuer OG eget lytterom ... Lucky bastards ;D ;D
Jepp - er helt enig ! OM en kan si noe om WAF og horn .. Så ser det jo ut til at han har matchet fargene mot resten av interiøret.bambadoo skrev:Burde han her hatt også.
![]()
![]()
Er ingen som har bedt meg om å tenke .... ;Dpengesluk skrev:Ja, vi er heldige! Eller kanskje, bare kanskje, ligger det litt arbeide, forsakelse OG prioritering bak noe av dette?? Har du tenkt på det, hmmm..?jan#jan skrev:......... Det ligger et MEN i lufta her ... det du sier .. det er at dem har rævva full å penger og ikke har regninger nok som strekker til ??pengesluk skrev:;D ;D De jeg kjenner, Erato, har både de skjønneste koner OG stuer. Fullt mulig å ha begge deler, skjønner du!
;D ;D
Du hadde flaks, nå, Jan - det bildet berget deg akkurat unna fløyta!!jan#jan skrev:Syntes jeg hører BS fløyta til sluket her nå.........................
Liker dem midbasshorna ...
![]()
Funnet på: http://jimmyauw.com/2008/06/08/european-triode-festival-etf-2007-nice-shoot/
Eneste kamera Sluket er i nærhetene av er disse helvetes fotoboksene!!jan#jan skrev:Er ingen som har bedt meg om å tenke .... ;Dpengesluk skrev:Ja, vi er heldige! Eller kanskje, bare kanskje, ligger det litt arbeide, forsakelse OG prioritering bak noe av dette?? Har du tenkt på det, hmmm..?jan#jan skrev:......... Det ligger et MEN i lufta her ... det du sier .. det er at dem har rævva full å penger og ikke har regninger nok som strekker til ??pengesluk skrev:;D ;D De jeg kjenner, Erato, har både de skjønneste koner OG stuer. Fullt mulig å ha begge deler, skjønner du!
;D ;D
men sant ... men du .. nå er det på tide med noen nye hornbilder ifra sluket himself
Så det er det du kaller forsakelse ?? ;Dpengesluk skrev:Eneste kamera Sluket er i nærhetene av er disse helvetes fotoboksene!!jan#jan skrev:Er ingen som har bedt meg om å tenke .... ;Dpengesluk skrev:Ja, vi er heldige! Eller kanskje, bare kanskje, ligger det litt arbeide, forsakelse OG prioritering bak noe av dette?? Har du tenkt på det, hmmm..?jan#jan skrev:......... Det ligger et MEN i lufta her ... det du sier .. det er at dem har rævva full å penger og ikke har regninger nok som strekker til ??pengesluk skrev:;D ;D De jeg kjenner, Erato, har både de skjønneste koner OG stuer. Fullt mulig å ha begge deler, skjønner du!
;D ;D
men sant ... men du .. nå er det på tide med noen nye hornbilder ifra sluket himself
For kyllinger.SannaX skrev:Tenker Sluket mener en linjekilde av bassere...4x15" per side?
Skramstad har laget ett 8,8 meters horn som går rimelig dypt:jan#jan skrev:Men et bassystem som går ifra 200Hz og heeeelt ned .. hva gjør en da ?? Hvilken vei og elementer ??
Danley sin dts 10 er vel kanskje mer gjennomførbart mtp plass, fra 15-70hz -3db og 100dB er sprekt det også.Efficiency is 105 dB @ 1m with one watt of power in the bandwidth from 18-150 Hz.
www.danleysoundlabs.com/pdf/DTS%2010%20spec%20sheet.pdfSensitivity @ 1M ........................................ 100 dBSPL (15 Hz - 70Hz)
................................................. (Referenced to 2.83V @1M ½ space)
Maximum Output .............................. ... 127 dBSPL/133 dBSPL Peak
Nå håper jeg LMC stikker hue inn dørapengesluk skrev:For kyllinger.SannaX skrev:Tenker Sluket mener en linjekilde av bassere...4x15" per side?
Denne karen har gjort noen vesentlige ting riktig. Men han bør nok koste på seg litt toe-in skal han faktisk lytte på dette. Kanskje utstyret er lainet opp for fotografering, og justeres under "daglig drift"...SannaX skrev:For mye tekst, for lite bilder :Hornene på bildet lages av Autotech i Polen.