takk skal du fucking ha! :pengesluk skrev:For kyllinger.SannaX skrev:Tenker Sluket mener en linjekilde av bassere...4x15" per side?
mvh
Leif
|
takk skal du fucking ha! :pengesluk skrev:For kyllinger.SannaX skrev:Tenker Sluket mener en linjekilde av bassere...4x15" per side?
Ingeniørkunst der form følger funksjon synes jeg ofte er direkte vakkert. Og slike kreasjoner der ALT har en lydmessig funksjon, og jeg aner en lang finger til alt som lukter av skeive innredningsforståsegpåere blir det i mine øyne enda vakrere.Gjestemedlem skrev:Hvordan kan folk få seg til å designe noe som ser ut som om det hører hjemme i ventilasjonsanlegget i et slitent kommunalt svømmebasseng og samtidig håpe på en slik pris?pengesluk skrev:Prisen på det utstyret som er vist her er ca. 700.000,- med dagens Yen-kurs.bia skrev:
Låter slikt bra, eller er det bare dyrt, sært, stort og merkelig?
Tok ikke lang tid ;D ;DLMC skrev:takk skal du fucking ha! :
mvh
Leif
Jeg er smigret, men lever selv under kjønnstyraniets åk. Horna fra singellivets glade dager står lagret på et øvingslokale, mens husfreden i en trang byleilighet blir besørget av et par smale kassehøyttalere. Fruen er dog inneforstått med at en mann ei kan skilles fra sine horn, så når vi innen rimelig tid får bedre plass i mer rurale strøk, skal horna atter engang få hedersplassen i stua. I mellomtiden gleder jeg meg over slike tråder.pengesluk skrev:Quote JENO:
"Ingeniørkunst der form følger funksjon synes jeg ofte er direkte vakkert. Og slike kreasjoner der ALT har en lydmessig funksjon, og jeg aner en lang finger til alt som lukter av skeive innredningsforståsegpåere blir det i mine øyne enda vakrere.
Det dummeste jeg ser er reklamebrosjyrer der det skrytes av innovasjon og lydmessig nirvana, når det i virkeligheten er en "stilkhøyttaler" der akustiske hensyn er satt langt ned på lista."
Se og LÆR, karer! Slik snakker en sann og kompetent entusiast! En som har avslørt reklamens verdiløse babbel og t.o.m. er i live og kan fortelle om det 8) 8)
Du så det du også?? Mye penere på tegningen, ja.LMC skrev:men kunstneren har tatt seg visse friheter ser jeg ;D
mvh
Leif
Jeg lurte fælt på hvor den kunstneriske friheten lå. Jeg ser den ikke. Sikker på det ikke er tegna av etter et foto?pengesluk skrev:Du så det du også?? Mye penere på tegningen, ja.LMC skrev:men kunstneren har tatt seg visse friheter ser jeg ;D
mvh
Leif
rolfozzy skrev:Jeg lurte fælt på hvor den kunstneriske friheten lå. Jeg ser den ikke. Sikker på det ikke er tegna av etter et foto?pengesluk skrev:Du så det du også?? Mye penere på tegningen, ja.LMC skrev:men kunstneren har tatt seg visse friheter ser jeg ;D
mvh
Leif
LMC skrev:det har jo vært skrytt lenge og mye av bakverket til kjerringa;
vi ser jo at beredskapen er på topp: kjevla er aldri langt unna
begynner å lure på om kjeller´n er bygd som "PANIC ROOM" ?
mch
Leif
Ser ut som en sofa fra den noget futuristiske serien "the Jetsons" på cartoon network.Roundabout
The first and only horn system with expansion 360° the entire horn length. Controlled by absorbing materials, sphere shape, and reflectors in the corner and ceiling, giving a dynamic, emotional 3-D reproduction that cant be compared to anything ever heard before 3-way
crossover: 300/5000 Hz 4-6 Ohm 102 DB / W / M.
Delivery time: 9 month
Price: 700.000 DKK
Fint det ... JEG har overhode ikke angret .. og jeg har bare tatt et lite steg inn i denne verden med Klipsch La Scala ... at tiden vil at jeg skal ha mer er nok helt sikkert ;D ;D.retteP skrev:Faan! Så mye lækkert i denne tråden at konverteringsfeberen begynner å herje i min arme kropp.
Har Jan Thomas bygd seg Klipschorn-klonerBHO skrev:Siden det kom et bilde fra Volti, så tåler vi flere.
Flere bilder her.....http://www.voltiaudio.com/laverahorn.shtml
Legg vekk de plankene og ta tapet som en mann! Så kan du komme tilbake og få kyndig veiledning! ;D ;D Vi liker å få andre inn i uføret!.retteP skrev:Jeg må nok først få bygd ferdig elektrostathybridene mine, og få kjørt meg lei på de, hvilket sikkert kan ta månedsvis. Men, hva er en god inngangsbillett? La Scala/Belle, AL19 eller noe helt annet?
Her er det like mange svar som det er folk innom og kikker ... Musikksmak og penger er en ting ... plass er noe og ... osv osv ....retteP skrev:Jeg må nok først få bygd ferdig elektrostathybridene mine, og få kjørt meg lei på de, hvilket sikkert kan ta månedsvis. Men, hva er en god inngangsbillett? La Scala/Belle, AL19 eller noe helt annet?
;D du legger ikke to pinner imellom nei ... eller skal jeg si to stilkhøytalere ... ;D ;Dpengesluk skrev:Legg vekk de plankene og ta tapet som en mann! Så kan du komme tilbake og få kyndig veiledning! ;D ;D Vi liker å få andre inn i uføret!.retteP skrev:Jeg må nok først få bygd ferdig elektrostathybridene mine, og få kjørt meg lei på de, hvilket sikkert kan ta månedsvis. Men, hva er en god inngangsbillett? La Scala/Belle, AL19 eller noe helt annet?
Hornhøytalere som veier under 100kg pr stk er jo for kyllinger... 8).. Ekstern sub teller ikke...jan#jan skrev:;D du legger ikke to pinner imellom nei ... eller skal jeg si to stilkhøytalere ... ;D ;Dpengesluk skrev:Legg vekk de plankene og ta tapet som en mann! Så kan du komme tilbake og få kyndig veiledning! ;D ;D Vi liker å få andre inn i uføret!.retteP skrev:Jeg må nok først få bygd ferdig elektrostathybridene mine, og få kjørt meg lei på de, hvilket sikkert kan ta månedsvis. Men, hva er en god inngangsbillett? La Scala/Belle, AL19 eller noe helt annet?