tror det er første gang jeg har likt utseende på en konstruksjon med polakk-iwatahornet!svm88 skrev:Denne var flott og enkel! Med TAD 1603, 4001, 2001
Til salgs i over ett år. Tynne vegger på hornet, mye farging med denne typen konstruksjon. Men de er morsomme. Prisant. kommer han aldri til å få.LMC skrev:
Hadde du vært med til Ærlige Erlings Brukthifi så hadde du fått se originalen der! Strøkent eks. også.JanR skrev:
Jo jeg vet. For jævlig at det ble som det ble.pengesluk skrev:Hadde du vært med til Ærlige Erlings Brukthifi så hadde du fått se originalen der! Strøkent eks. også.
svm88 skrev:Denne var flott og enkel! Med TAD 1603, 4001, 2001
Har ikke likt utseendet inntil jeg så den hvite comboen.pengesluk skrev:Hornet er ca. 7 lakser for paret.
Tja... strøkent eksemplar er det vell ikke, OK på avstand men er flere til dels stygge sår i den, med mindre den er blitt fikse ila de siste månedene Jeg trodde faktisk den var lagd av heltre til jeg såg den hos neby som tydlig viste at den kun hadde finer.pengesluk skrev:Hadde du vært med til Ærlige Erlings Brukthifi så hadde du fått se originalen der! Strøkent eks. også.
Og høyttaleren som sto i det hvite hus er en og samme høyttaler som nå står på Torshov hos den nevnte herremann overforBigSwifty skrev:Nixon hadde forøvrig Paragon i det hvite hus.
Hjemme hos Dietmar?pengesluk skrev:Til glede for nye lesere (og LMC)
ja litt snotty firkantet konservativ ;Dpengesluk skrev:Kostskolehomoyngelhestetryneblautfisktyper mener du??
Husker det sto et sett slike på Akers Mic under deres storhetstid. Koblet opp på Krell KMA 50 låt det heftig, litt "grått og gammeldags" men etter noen minutters tilvenning glemte man det. Tror de gikk billig til slutt, ganske preget av massiv ommøblering.pengesluk skrev:Litt engelsk klasse til salgs i dag; Tannoy Westminster, ca. 100 store.