V
vredensgnag
Gjest
Den observante vil ha fått med seg slukets flytteplaner!
Bekreftes herved (av en som har hørt inkarnasjonen fra i sommer/tidlig høst - og vet at det har skjedd endringer til det bedre siden da). Alright i denne sammenheng er drømmenivå for de fleste av oss (snakker i det minste for meg selv)!!pengesluk skrev:Og hvorfor skulle jeg nå "kødde" med dette da? Poenget?` Har vel ikke kødda så mye med andre ting akkurat, alt står nå her da, og spiller alright gjør tingene også.
HVA?? En reflektert OG observant hjerne på HFS? Gud bedre...vredensgnag skrev:Den observante vil ha fått med seg slukets flytteplaner!
Takk, godt å konstatere at det blide Sørland som alltid er velvilligheten selv! Solid utvalg av tjenester du tilbyr der, slett ikke umulig at de har relevans alle sammen dersom det drar seg til..gut_man skrev:Etter et par døgn i hifi dvale og høykonsentrert jobbing var det kult å våkne til hornografi tråden Slukets vei mot hifi-himmelen er både underholdende, lærerik og imponerende. Stiller gjerne som akuttmedisinsk beredskap (kompletterer om mulig med kjoenik) for å ivareta hjerneslag, hjerteinfarkt, kols-/astmaanfall, epileptiske anfall, føling, brukne fingre/tær mv. hvis du realiserer kjøpet og skal ha disse i hus/låve ;D Dette håper jeg du drar i land sluket!
pengesluk skrev:Dette er så typisk for HFS - er det noe coolt og gjevt på gang, og du er dum nok til å dele med stammefrendene så skal du faen se....
Hvorfor i all hverden skulle man "kødde" med noe slikt da? Hva er problemet? Takhøyde? Give me a break... Problemet er takhøyden til folk, ikke fysiske mål. Slike ting finnes det åtgjerder mot, i hvertfal for den som ikke er mest opptatt av problemer og begrensninger. Dessuten, havner systemet her så blir det som Cobra2 så glimrende har observert; ombygginger og forandringer.
Og hvorfor skulle jeg nå "kødde" med dette da? Poenget?` Har vel ikke kødda så mye med andre ting akkurat, alt står nå her da, og spiller alright gjør tingene også.
Det eneste som er i konstant forandring er kjeften din, som blir mer og mer sleivete pr. tidsenhet. De høytt. jeg tidligere nevnte og omtalte som "stygge" er de du ser her, bygget av samme mann forøvrig.LMC skrev:om jeg ikke tar helt feil syntes Sluket selv/in person, disse kreasjonene var bælstygge en gang da de ble nevnt tidligere
hva er forandret, eller er det bare driverne som er attraktive?
jeg synes personlig at de er styggpene og for en botaniker med spesialfelt kjøttetende planter, må de jo være en drøm! ;D
mvh
Leif
Trodde faktisk et øyeblikk at det var kjeften til begge to du mente her. ;DLMC skrev:kjeften min følger vel stort sett samme utvikling per tidsenhet som din?
man ser at de har samme opphav for å si det sånn
men teknologien og utførelsen er nok førsteklasses
hadde forøvrig sklidd rett inn i kåken til Maria Montazami i Svenske Hollywoodfruer
her hadde hun ikke engang trengt å henge på noen "tassles"
mvh
Leif
Disse er mye mer macho, hvis de er til salgs.mteinum skrev:Andre store horn
Handla nå? Du finansierer fint dette med inngangspengene du kan ta...pengesluk skrev:Eats wussies ALIVE!!
var det seriøst ment?Audiophile-Arve skrev:Sikkert eit sett modda Bose 901....
er jo en her på sentralen som har bygget en griselekker, supergjennomført kloning avBrasse skrev:LMC vinner grisen, det er eit sett Technics SB-E200.
Fant eit bruktsalg fra 2007 - $800.
Mener å ha lest at den flotte klonen er til salgs om dagen også.LMC skrev:er jo en her på sentralen som har bygget en griselekker, supergjennomført kloning avBrasse skrev:LMC vinner grisen, det er eit sett Technics SB-E200.
Fant eit bruktsalg fra 2007 - $800.
storebroren
mvh
Leif
Hehe, takk for den du ;Dpengesluk skrev:Den Tivolivarianten over, den må da være noe for deg, Jan, når du skal skalere ned?? ;D