slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.538
plutoniumskult!!!! ser ut som en kjøttetende-plante. Rått!!pengesluk skrev:Er i dialog med nåværende eier, som skal selge p.g.a. flytting og mindre plass. Dette er de aller grommeste ALE alnico/permendur driverne som er å oppdrive, og systemet er oppbygget som fire veis med valgfritt passivt eller aktivt filtersystem. Går ting i orden så er dette Slukets neste system.
Haavard skrev:Vi snakker om et system i utlandet?
Skal personlig stille opp å bære om jeg får lytte ;D
Er sterker enn 65finger 8)
Håvard
Ja, nå får det være slutt med fislinga for en stund. Var så utrolig dust som ikke kjøpte driverne til Kevin Brooks i fjor, han hadde de samme gromme sakene men ikke så gjennomførte horn. Men det hadde egentlig vært en bedre løsning, for horn lager vi like bra her. Men da satt jeg fortsatt med bl.a. to sett Trio og fokus på mye annet enn hifi. Nå derimot, er Trioene solgt, kjerringa og svigermor er lagt ut på Finn så får vi se.. 8) 8)mesut skrev:å fyf...
seriøst, sluket?
vet ikke hvor mange ganger jeg har vært inne og siklet på annonsen etter at den dukket opp på audiogon, og tenkte faktisk i mitt stille sinn at er det EN jeg kjenner som har økonomi og plass til noe sånt, så måtte det være deg...
da krysser vi fingre og tær og håper dette systemet havner i norge, nærmere sagt høybråten... 8)
;Dpengesluk skrev:Har NYE bassystemer på gang, med 31,5" i bunn, fra 16-30 Hz, integrert med 10 x 16" fra 30 -80 (100) Hz pr. side.
Tar dem på ryggen jeg, tell me whenpengesluk skrev:Fingers er sterk i troen - det holder! Ja, utlandet, verdens største land...
Ca. 700 kg. med utstyr pluss pakking, har forespurt på frakt fra California.
Når elementet koster enn 25 - 30K pr stk .... så er det vel frekt og spørre om hvor mange ...... : ;D8x12_TOM skrev:Hvorfor dette valget til dypbass? og hvor mange pr/side?
Så litt på slaglengden til dette elementet, så derfor spørsmålet.J.J skrev:Når elementet koster enn 25 - 30K pr stk .... så er det vel frekt og spørre om hvor mange ...... : ;D8x12_TOM skrev:Hvorfor dette valget til dypbass? og hvor mange pr/side?
Noe sier meg at selv ikke dette får være "stock" særlig lengejanly skrev:Helsike ;D
Får du dette i hus Sluket, ja da kan du slutte å lete og bruke all tid til MUSIKK lytting!
Mvh
Jan
pengesluk skrev:Er i dialog med nåværende eier, som skal selge p.g.a. flytting og mindre plass. Dette er de aller grommeste ALE alnico/permendur driverne som er å oppdrive, og systemet er oppbygget som fire veis med valgfritt passivt eller aktivt filtersystem. Går ting i orden så er dette Slukets neste system.
!!!!!!!!!!!!!!!!pengesluk skrev:Er i dialog med nåværende eier, som skal selge p.g.a. flytting og mindre plass. Dette er de aller grommeste ALE alnico/permendur driverne som er å oppdrive, og systemet er oppbygget som fire veis med valgfritt passivt eller aktivt filtersystem. Går ting i orden så er dette Slukets neste system.
LMC skrev:seriøst
max høyde 8,5 fot
det er det ikke under taket ditt i kjellern
enten skal du fylle stua eller så drar du alle etter nesa
det har jo skjedd før ;D
mvh
Leif
Horna er laget av Josh Stippish hos Electronluv.LMC skrev:lurer på hvem som lager selve horna?
de er doble med demping i mellomskiktet