baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Det er ikke bare heavy og klassisk rock på øreblødende volum som er bruksområdet til horn. Paul W Klipsch var vel hovedsaklig interessert i klassisk musikk. Det er delte meninger om det, men dynamikken i en god hornhøyttaler mener jeg har mye for seg til klassisk også. Jeg har apekister selv, men horn står høyt på ønskelisten min, selv om klassisk musikk utgjør minst 1/3 av det jeg hører på. Og da drikker jeg skarpere drikke enn skummende øl. ;DNewton skrev:Har ikke hørt noe annet en no ræl av no JBL av moderne plastik art. Skrikende, spiss og null bass. Ellers er jeg like blank som "månen" til fattern. Hadde dog en veileder på skolen som var xpert på området-men jeg blei aldri helt trigga. Har pønsket på ett bass system i åpen baffel i lang tid-men tiden strekker ikke til.baluba skrev:Har du hørt Khorn eller annen Heritage? For å si det slik, det høres ikke ut som den gamle radioen som bestefar hadde på gamlehjemmet. De låter like moderne som dine høyttalere, vil jeg anta. Når de opprinnelig ble konstruert er jo uten relevans sålenge de låter godt i forhold til det andre som er på markedet i dag. Bestykningen er som nevnt oppgradert med jevne mellomrom opp gjennom årene.Newton skrev:Trekker meg stille og rolig fra debatten og overlater diskusjonen av trakter til de som kan det. Trodde de derre som stod i Tyskland var no skikkelig vintage greier-men 40-60 tallet da-"gjezzzzes".leik skrev:Gjelder å ikke la seg terge alt for mye i denne feel-good-tråden. Den har kommet for langt til det... Ingen grunn til å blande paneler inn i det her.
Smaken er som baken, delt og alle har en
Ferdigprodusert har derfor blitt valgt for i det minste å ha NOE å spille på.
Anyway-dere får blåse skummet av ølet med traktene og nyte musikken. Hadde vært morro å hørt no slikt, men det er vel risiko sport