kjellben
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 18.11.2004
- Antall liker
- 313
Hei "Powerpoint". Godt at det finnes flere som liker Living Voice sine høyttalere, og ikke bare meg. Dette er et høyttaler-merke som blant annet formidler det fysiske og emosjonelle i musikken hvis man har ører som hører dette og forstår hva seriøs musikk egentlig er. Jeg blir bare så oppgitt når jeg ser innom hva "målemafiaen" spyr utav seg av tullprat. Jeg bør slutte helt med å se på det. Kevin Scott vil noe helt annet med det han lager og selger.Avslutningsvis avstedkom et deilig hvileskjær hos Jørgen med musikk formidlet via Tim de Paravicinis forkrommede pg slettes ikke anonyme bokser. Deres leveranse av musiserende utøveres prestasjoner etterlater meg ikke likgyldig som tilhører. Denne gang ble musikk levert via aristokratiske Living Voice høyttalere med eksternt delefilter. Det ble påpekt at dette aldeles ikke var høyttalere for rock`n roll og headbanging, men heller mer for små jazzensembler, barokkmusikk, stemmer etc.
Og sannelig var det avslappende å lytte til rolig musikk som tilkjennegav oppløsning, homogenitet og lettflytenhet.
Vis vedlegget 513290
Vi småpratet litt om dette med mer fritid, anlegg av forskjellig tilsnitt i flere rom hjemme, musikkpreferanser etc.
Vis vedlegget 513291
Takk for praten Jørgen, og moroa du dro i gang på rom 103 Terje
Jeg fyrte opp under som best jeg kunne.
Vis vedlegget 513292
Dette var den 17de Hortenmessa.
Håper dere orker et par til.
Takk for meg!
Ærbødigst Powerpoint
Mvh
Kjell