ovitzi
Overivrig entusiast
Da er det kanskje håp for meg ogsåjeg fikk refund nå......all good
Har dere andre fått bekreftelse på levering? Fikk bare en ordrebekreftelse, og der sto det at levering kommer etterhvert.
Da er det kanskje håp for meg ogsåjeg fikk refund nå......all good
Fikk og epost, da er det bare å gled seg til ny vasker er i husjeg fikk refund nå......all good
1005 ml per liter...det er godt gjortDette er en pålitelig og god oppskrift som ikke etterlater avsetninger etter vask, dersom grovvask, og mellomvask med vakum er gjort først.
Vis vedlegget 764754
Jeg har også ca.15 løpemeter med uvasket vinyl... dugnadsinteresserte bes melde seg!Si fra hvis det er noen som bor inærheten av meg og vil vaske ca 5 hyllemeter med vinyl
Regner med dere stiller med kaffe og fyrstekakeJeg har også ca.15 løpemeter med uvasket vinyl... dugnadsinteresserte bes melde seg!
jeg og....Jeg har også ca.15 løpemeter med uvasket vinyl... dugnadsinteresserte bes melde seg!
Støv torkes først!Jeg har også ca.15 løpemeter med uvasket vinyl... dugnadsinteresserte bes melde seg!
Plukk ut de ti albumene / boksene du skal ha for imponere OVKene.. og så kan jeg hjelpe deg med endel av det som er igjen.. jeg vasker seff de 10....Jeg har også ca.15 løpemeter med uvasket vinyl... dugnadsinteresserte bes melde seg!
0,05 l = dæsj, det skal alltid være dæsj i gode oppskrifter, det vet du, Leif!1005 ml per liter...det er godt gjort
Du vært vel hivd ut sist det var salg for OVK vil jeg minnes stod og siklet over alle platekassenePlukk ut de ti albumene / boksene du skal ha for imponere OVKene.. og så kan jeg hjelpe deg med endel av det som er igjen.. jeg vasker seff de 10....
EtterRegner med det er FedEx som tollklarerer guruen, betales det i forkant levering eller etter?
Thank youEtter
Fikk faktura fra FedEx i posten dagen etter. Tror jeg betalte 96,- til FedEx.Thank you
Kan komma till Oslo på vasketurné , bara ni får stopp på spridningen av Corona. Givetvis mot mat och husrum, samt en skälig ersättning för vasken.Jeg har også ca.15 løpemeter med uvasket vinyl... dugnadsinteresserte bes melde seg!
Konge. Håper på utpå dagen, så får man jobbet litt førstMin ble levert på døra av posten for 1 time siden. Bra service
Det vil jeg tro. Har du forsøkt å vaske stekepannen etter bruk med bare lunkent vann?Kanske lite bättre resultat med destillat vatten, isopropanol och Yes än bara destillat vatten.
Ja i mina gjutjärnspannor är diskmedel förbjudet.Det vil jeg tro. Har du forsøkt å vaske stekepannen etter bruk med bare lunkent vann?
Underhåll gjutjärnspanna^ Du aksepterer mao at den ikke blir helt ren og fettfri