Så bra, håper å få min før en vinylkveld med kompiser som gjerne vil se den i aksjon, men det skal nok holde hardt...Jeg er nummer 426 i rekken og fikk mail fra FedEx om at min kolibriguru sendes i dag.
Så bra, håper å få min før en vinylkveld med kompiser som gjerne vil se den i aksjon, men det skal nok holde hardt...Jeg er nummer 426 i rekken og fikk mail fra FedEx om at min kolibriguru sendes i dag.
Hmmmmmm.... Vi krysser fingra for at du klarer å være tilstede på to plasser samtidig
Hi. The scheduled delivery of your package has been updated to:
SCHEDULED DELIVERY Friday, 05/11/2021
before 18:00
Tycker att den torkar bra, kört 8 skivor hittills idag utan vattendroppar kvar på skivan. Direkt efter tork.Ser på fb-siden at det er noen som har litt problemer med tørkedelen.
Ser støkent ut det der FiggeTycker att den torkar bra, kört 8 skivor hittills idag utan vattendroppar kvar på skivan. Direkt efter tork.
Vis vedlegget 759941
Jeg har nummer like over 1000 jeg også. Fikk Mail i dag om forventet levering neste mandagBlir en stund å vente når man er #1006 i rekka skjønner jeg Bare å glede seg til den dukker opp
Håper jeg får en sånn mail snart ogsåJeg har nummer like over 1000 jeg også. Fikk Mail i dag om forventet levering neste mail dag
Kongenyhet, da håper jeg på det samme, tror jeg er nummer 1073 eller noe sånt.Fikk ny Mail i dag med levering tirsdag 9 november.
Nummeret står i kvitteringen fra Kickstarter. Hvis du bestilte i april, så er du vel en del av de som tok pre-order, men ikke var med på kickstarteren? Da vet jeg ikke.Hvor ser man nummeret? Det står #HG1200. Det var et så rundt nummer at jeg trodde det var navn på produktet. Men det er kanskje mitt nummer i rekkefølgen? Bestilt tidlig i april.
Gøy! Det med renset vann har vel noe med mineraler og salter og sånt å gjøre, kanskje? Jeg har tenkt å ta sjansen på vannet fra tørketrommelen, men tar vel først og kjøper inn et par 4-liters dunker fra Biltema for sikkerhets skyld.Beklager spam, men begynner å tro at de faktisk greier å levere i løpet av fredagen nå, allerede i Frankrike
Vis vedlegget 760171
Noen spesiell grunn til å bruke "renset" vann (kan vel bruke batterivann fra Biltema?) istedet for vann fra springen (står kanskje i userguide)?
Hmmm, mitt nummer er 37 - men den er låst i tollen nå . Sa nei til å være tidlig tester pga tilgjengelig tid.Nummeret står i kvitteringen fra Kickstarter. Hvis du bestilte i april, så er du vel en del av de som tok pre-order, men ikke var med på kickstarteren? Da vet jeg ikke.
Mitt er 1062, sjekket nå.
Smuss, mineraler og salter er greia. Dvs en har ikke kontroll på det som kommer ut av springen. Avmineralisert batterivann er fint nok, og det koster ikke mer enn 50 kr for 4 liter på Biltema.Gøy! Det med renset vann har vel noe med mineraler og salter og sånt å gjøre, kanskje? Jeg har tenkt å ta sjansen på vannet fra tørketrommelen, men tar vel først og kjøper inn et par 4-liters dunker fra Biltema for sikkerhets skyld.
Jeg bruker vann fra tørketrommelen i dag. Fungerer helt fint. Det er også minimalt med kalk i vannet fra springen.Gøy! Det med renset vann har vel noe med mineraler og salter og sånt å gjøre, kanskje? Jeg har tenkt å ta sjansen på vannet fra tørketrommelen, men tar vel først og kjøper inn et par 4-liters dunker fra Biltema for sikkerhets skyld.
Ja, jeg var på pre-order. Står ikke noe annet nummer enn nevnte #HG1200 på kvitteringen. Blir vel før jul som jeg håpet på...Nummeret står i kvitteringen fra Kickstarter. Hvis du bestilte i april, så er du vel en del av de som tok pre-order, men ikke var med på kickstarteren? Da vet jeg ikke.
Mitt er 1062, sjekket nå.
Bild på filter efter 20 skivtvättar.
Denne blandingen er utmerket. Har brukt den i årevis på min ultralydvasker. Men på Humminguru vil jeg bruke batterivann og ikke springvann. Årsaken er at det er for mye kalkrester i vannet fra det lokale vannverket.Har ikke denne vaskeren, men lager platerensvæske ut i fra "oppskriften" her på hfs.
en del isopropanol
syv del batterivann
en dråpe zalo
Hm... Trodde jeg skrev batterivann...?Denne blandingen er utmerket. Har brukt den i årevis på min ultralydvasker. Men på Humminguru vil jeg bruke batterivann og ikke springvann. Årsaken er at det er for mye kalkrester i vannet fra det lokale vannverket.
Aldrig tvättade innan, blandat med nya och äldre plattor.Er dette plater som ikke har blitt vasket før, eller har du vasket dem med en annen duppedings?
Var kanske för lite vatten i behållaren.Kan du justere væskenivået, slik at den tar med seg litt mer av run-out?