Selvfølgelig en forutsetning at man har...Men bittelitt enklere og billigere enn å anskaffe seg en tørketrommel når man ikke har en fra før.
Det blir jo også dyrt å anskaffe seg haugevis med plater, bare fordi man har en UL-vasker
|
Selvfølgelig en forutsetning at man har...Men bittelitt enklere og billigere enn å anskaffe seg en tørketrommel når man ikke har en fra før.
Ca USD 400 pluss frakt hvis jeg har regnet rett.Hvor mye vil prisen stige på ny batch med HG ??
Med tanke på alla positiva omdömen, så minst till det dubbla.Hvor mye vil prisen stige på ny batch med HG ??
Imponerende tempoTotalt har jeg til nå vasket 48 brukte LP plater med samme vaskevann kun med litt påfyll. Filteret har jeg vasket en gang. Væsken så slik ut:
Vis vedlegget 764208
Ikke særlig delikat.
Alt har fungert utmerket. Nå har jeg tørket ren vaskebadet, vannbeholderen og fylt på ny rensevæske. Klar for 50 nye plater.
Mvh
-BB-
Ikke så rart da salget starter i morgen, 18.11.Det var det jeg tenkte også, men fortsatt ikke mulig å kjøpe nå 13.06....
Det er godt det er noen som er våkneIkke så rart da salget starter i morgen, 18.11.
Internett er ikke enig med deg.GMT+8 er 7 timer foran oss. Så jeg tipper 01:00 i natt.![]()
Sorry. Jeg tenkte 8 på morgenen i Kina.Internett er ikke enig med deg.
Vis vedlegget 764337
Har hele tiden tenkt at det var 01.00 i natt til og med satt på alarmSorry. Jeg tenkte 8 på morgenen i Kina.![]()
Begrenset antall, sikkert grunnet roduksjonskapasitet og deletilgang.Men er det ett begrenset antall som kommer for salg nå, eller det åpent vanlig salg?
Bare gni det inn duLitt dyrare enn me som vart med tidleg (299USD), men framleis ein grei pris.
Ok, nærmere 6000 kr alt i alt.
SP * HUMMINGURU, +85225442728, HKG
Reservert transaksjon3 981,003 981,0 HKD 4 498,79
Jeg betalte 496 hkd i frakt. Det ble 3452,- hkd totalt.? Riktignok uten adaptorOk, nærmere 6000 kr alt i alt.
Jeg betalte 1025 hkd i frakt, men som dem sier så er det feil og dem refunderer.Jeg betalte 496 hkd i frakt. Det ble 3452,- hkd totalt.? Riktignok uten adaptor
jeg og......ingen krise ....Jeg betalte 1025 hkd i frakt, men som dem sier så er det feil og dem refunderer.
Fikk du denne på mail? Jeg er en av de som betalte ~1000HKD i frakt.Dear all,
We just found out that there was an ERROR on the our e-commerce store which mistakenly charges a wrong amount of shipping. Now it has been corrected. For those who had encountered an extreme high shipping cost, we will refund the difference. Please check the chart regarding the correct amount of shipping cost for the countries listed. We need time to process the refund, thank you for your patience! We sincerely apologize for the inconvenience!!
HumminGuru Team.
Dem la det ut på Facebook.Fikk du denne på mail? Jeg er en av de som betalte ~1000HKD i frakt.
Jeg også.jeg fikk refund nå......all good