Ønsker anbefaling Hva er de verdt? tråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Maximus82

    Medlem
    Ble medlem
    19.01.2024
    Innlegg
    9
    Antall liker
    1
    Sted
    Vinjeøra
    Heisann. Jeg har et par monoblokker av typen zapsolute mk4 78w som jeg vurderer å selge, men aner ikke hva de kan være verdt. Noen tips?
    Har nettopp reparert softstarten på de, samt justert bias og dc på utgangene.
     

    Vedlegg

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Hva kan være "riktig" pris for et sett strøkne ProAc Response 1SC i maple? Spiller flott. Original emballasje.
     

    Festus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.01.2010
    Innlegg
    1.258
    Antall liker
    3.089
    Torget vurderinger
    3
    ^ solgte et par i 2020 for 6000 , gikk ganske fort .
     

    raw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.10.2015
    Innlegg
    434
    Antall liker
    617
    Sted
    Kristiansand
    Hva vil dere si er bruktprisen på et par Monitor Audio Gold 300 (3G) kjøpt ny senhøstes 2017. Strøken tilstand.

    mvh
     

    oysteinr

    Medlem
    Ble medlem
    13.08.2015
    Innlegg
    27
    Antall liker
    44
    Torget vurderinger
    0
    Jeg har litt for mye utstyr stående. Hva er rimelig pris for:

    Rogers Export Monitor (perfekt teknisk stand, noen hakk i kabinett)

    Denon DA-401 Tonearm, komplett med eske, to motvektslodd og headshell
     
    Sist redigert:

    Ferus37

    Fersking
    Ble medlem
    25.02.2024
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    Sted
    Stavanger
    Jeg har et par TonArt Etera MKIII høyttalere. De har stått et par år på temperaturregulert lager, men virket flott før det. Jeg har ikke mulighet til å teste dem nå. Bilder av tilstanden på dem.
    IMG_20240226_123622007_HDR.jpg IMG_20240226_123610180.jpg IMG_20240226_123606391.jpg IMG_20240216_181857373.jpg
    Jeg har også en sølv Denon AVR-2308 som må renses for støv inni, som også virket fint før den ble satt bort.

    Og et par Nordost Super flatline 3m kabler.

    Jeg trenger å selge alt, men jeg vet ikke hva som er fornuftig pris å sette på det. Høyttalerne må hentes, for jeg er ikke i stand til å lage transportkasser til dem.

    Jeg vet heller ikke hva som trenger å være del av annonsen.

    Kan noen kanskje hjelpe meg?
     

    OleGBR

    Fersking
    Ble medlem
    26.02.2024
    Innlegg
    1
    Antall liker
    0
    Sted
    Oslo
    Hei, Min bror og jeg har arvet en stor samling av HIFI utstyr fra en stor lyd entusiast og trenger litt gode råd til hvordan best selge dette til en fornufting penge. Samling består av:
    - ca 80stk Høyttaler elementer fra diskanter til 18" (JBL, Macrom, JBL og Audax)
    - 14stk Høyttaler montert i kasser av JBL og Rockford (Ink JBL XPL serien 4 stk XPL140 og 2 stk XPL200)
    - 1stk 300L sub hjemmelaga kasse (JBL element)
    - 11stk Bilforsterkere (Rockford)
    - 14stk effek- og forforsterkere av TECHNICS og Minidps
    - 9stk kasser som er klare til å montere elementer i.
    - Diverse reckoningskit høyttalere
    - Diverse reservedeler (bant anna høyttalergrill og diverse festeutstyr til bil)

    Vi har forsøkt å selge noe personlig, men ser dette er en utfordrende oppgave. Er noen kjent med personer/bedrifter som kan bistå med å verdisette/selge utstyret?

    Det beste hadde vært å kunne selge større partier på en gang, men også om noen kunne gått med på betalt arbeid for å bistå med salget. Vi har tatt bilder og laget oversikt over alle modeller, finnet litt diverse priser på ebay også. Jobber for øyeblikket med å teste at alt utstyret fungerer, så langt er ca. halvparten av høyttalerne testet, samt alle bilforstekerne.

    Anbefalinger tas med med glede!
     

    Mikaelj

    Fersking
    Ble medlem
    11.12.2010
    Innlegg
    3
    Antall liker
    0
    Hva kan man selge en Doxa 70 SE for? Helt original og uten merkbare feil.
     

    Pug309gti

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.04.2016
    Innlegg
    1.696
    Antall liker
    883
    Sted
    Stavanger. Innflytter til Norges svar: Twin Peaks
    Torget vurderinger
    8
    Hei, Min bror og jeg har arvet en stor samling av HIFI utstyr fra en stor lyd entusiast og trenger litt gode råd til hvordan best selge dette til en fornufting penge. Samling består av:
    - ca 80stk Høyttaler elementer fra diskanter til 18" (JBL, Macrom, JBL og Audax)
    - 14stk Høyttaler montert i kasser av JBL og Rockford (Ink JBL XPL serien 4 stk XPL140 og 2 stk XPL200)
    - 1stk 300L sub hjemmelaga kasse (JBL element)
    - 11stk Bilforsterkere (Rockford)
    - 14stk effek- og forforsterkere av TECHNICS og Minidps
    - 9stk kasser som er klare til å montere elementer i.
    - Diverse reckoningskit høyttalere
    - Diverse reservedeler (bant anna høyttalergrill og diverse festeutstyr til bil)

    Vi har forsøkt å selge noe personlig, men ser dette er en utfordrende oppgave. Er noen kjent med personer/bedrifter som kan bistå med å verdisette/selge utstyret?

    Det beste hadde vært å kunne selge større partier på en gang, men også om noen kunne gått med på betalt arbeid for å bistå med salget. Vi har tatt bilder og laget oversikt over alle modeller, finnet litt diverse priser på ebay også. Jobber for øyeblikket med å teste at alt utstyret fungerer, så langt er ca. halvparten av høyttalerne testet, samt alle bilforstekerne.

    Anbefalinger tas med med glede!
    Her må man bare være tålmodig, selg ting løse, og legg ut bilder og info. så forsvinner det nok, jeg er selv intressert i macrom, jbl spes gti serien fra 90/00 tallet.. Få det ut på finn. ikke bli helt blind på europeiske priser, hifi prisene i Norge er som regel lavere, hvis det ikke er noe helt spesielle produkter man har
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn