Musikkmannen
Musikk i fokus
Noe mer info bør legges med, hva slags høyttalere er det snakk om? Kosmetisk stand.. osv..
Ikke helt korrekt....Det viser annonsert pris. På eBay kan man velge avansert søk og søke blant avluttet auksjoner, der fremkommer reel salgspris.Ikke helt korrekt.....
Om du på Hifi-Shark endrer fra "til salgs" til "solgte", ser du, hva ting har blitt solgt for, ikke hva selger ønsket
Det er veldig avhengig av hvor ettertraktet modellen er i dag. Flere detaljer her eller ett kjapt søk på hifishark vil gi gode svar.Hva ville være riktig pris idag for ett strøkent par high-end høyttalere fra 1991 som da kostet ca 100k 1991 kroner?
Ca. 15-17k. Alltid avhengig av tilbehør, papirer og original emballasje.Noen formening om fornuftig pris på Naim Superuniti?
speakerlab k horns er dette vell? står litt på nett, Klipschorn corner kloner mener jegHar non gammle Soundlab høyttalere stående som jeg vil selge videre da jeg ikke finner tid til å få de i orden.
Diskanten virker ikke. Og det er noe lite med delefiltrene. Bass og mellomtone horn virker. Jeg antar de er konstruert for hjørneplassering da bassen har en slags hornladning og er åpen bakover. Det er et 15" til bassen. En spennende og stor høyttaler for de som er inntrisert i slikt.
Noen som er inntrisert og eller kjenner til denne modellen ?
Ok, så de er ganske gode ? Noe man kan få litt penger for ? Noen som har sett noe prissetting på slike kloner da ?speakerlab k horns er dette vell? står litt på nett, Klipschorn corner kloner mener jeg
google i vei. ser at det er fra 7000 kr til ca 20000 men dette er i det store utlandet, tviler du får så mye her til landsOk, så de er ganske gode ? Noe man kan få litt penger for ? Noen som har sett noe prissetting på slike kloner da ?
Max et par tusen som brukt.Noen anelse om hva denne er verdt? Finner ingen annonser eller salg av den på nett.
Vet du noe om nypris eller hva de har gått for tidligere?Max et par tusen som brukt.
Ligger på ca $600 på nett, og det er en kinesisk PA forsterker og de er ikke så veldig ettertraktet i hifisammenhengVet du noe om nypris eller hva de har gått for tidligere?
Det er helt klart kjøpers marked om dagen, så jeg tenker nå at du gjerne kan ta en sjekk på Hifishark og komme med en pris du ønsker og betale.Hei,
Jeg er på jakt etter Tannoy DC10Ti, og har blitt kontaktet av en som vurderer å selge sine. Han ønsker 40 000 for de. De ser ut til å være i bra stand, og selger har i tillegg original emballasje. Det ser ut til at høyttalerne har blitt solgt til 30 000 ved flere anledninger. Er 40 000 høy pris for disse?
syns prisen er stiv, 25000 til 30000 er mer ok pris, ingen alnico magneter og ikke i prestige klassen. er vel dagens situasjon med lav norsk kr somm gjør at folk booster prisen. Hifishark gir ett prisnivå mer myntet for europa, prisene har iallefall siste 10 årene vært betraktelig lavere i NorgeHei,
Jeg er på jakt etter Tannoy DC10Ti, og har blitt kontaktet av en som vurderer å selge sine. Han ønsker 40 000 for de. De ser ut til å være i bra stand, og selger har i tillegg original emballasje. Det ser ut til at høyttalerne har blitt solgt til 30 000 ved flere anledninger. Er 40 000 høy pris for disse?
Hei de er gått for 30k - 35k de seneste årene. Om de ikke er helt strøkne og ikke har original esker og tilbehør vil jeg si 30k eller mindre.Hei,
Verfall 50kgSolid benk.
Grattis med flott benk Likte den godt og mye plass. Hentet den.
interessant å se hva folk tror det er og er verd
Takk. Tipper den blir retro benkenGrattis med flott benk Likte den godt og mye plass
mvh
Hei, hvor sikker er du på dette? Kan du dokumentere? Er det ikke heller slik at de med to stk. 6SN7 er versjon 3 av MK2? Det er ganske heftig å påstå at Cary har missa både på merkingen av forsterkerne og dokumentasjon som følger med.. Har selv et par MKII, og dokumenter som fulgte med forsterkeren stemmer 100% med forsterkeren jeg har, og merkingen på den. Har du lest deg opp på dette, og som et minimum lest dokumentasjon på MK2 og MK3 forsterkerne, før du fremsetter dine påstander?? Hvor det klart fremgår at MK3 har KR88 rør, mens MK2 har 6550c.. og like på utgangen 6SN7. Og med det er vel det at man ikke manuelt kan justere bias på MK3 den eneste forskjellen, som en følge av annen type rør. Hvor har du dine påstander fra, egentlig?Først sjekke om de er mk2 eller Mk3. Noen er merket Mk2, men er Mk3. Dette kan du se på driverrørene. Hvis det er 2 stk. 6SN7 på hver side så er det Mk3. De sistnevnte er verd 15K synes jeg, men det er jo ikke sikkert at ikke alle er enig.....
Mk2, v.1 (Signature), 25/50W, bare ett rør i fronten (inngangen), klasse A, ingen biasjust.mulighet (to blind-plugger bak), knapper i front samlet på midten.Hva vil dere si at par Cary Cad-50 mkii i veldig god stand er verdt? Har fått tilbud om et par men er veldig usikker på hva som er ‘’riktig’’ pris