Kjøpte disse og spiller på de nå….Her er artikkelen fra l´Audiophile 6/89:
Vis vedlegget 843333 Vis vedlegget 843334 Vis vedlegget 843335 Vis vedlegget 843336 Vis vedlegget 843337 Vis vedlegget 843338 Vis vedlegget 843339
![Star-struck :star_struck: 🤩](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f929.png)
Takk
|
Kjøpte disse og spiller på de nå….Her er artikkelen fra l´Audiophile 6/89:
Vis vedlegget 843333 Vis vedlegget 843334 Vis vedlegget 843335 Vis vedlegget 843336 Vis vedlegget 843337 Vis vedlegget 843338 Vis vedlegget 843339
HeiSer kjent ut Mykle![]()
HeiHer er artikkelen fra l´Audiophile 6/89:
Rundt 40kHva går Hegel H390 for på bruktmarkedet?
Ja det er rett og slett forferdelig. Jeg har høreapparat og har hørt om motlyd men i mitt tilfælles er det største problem en høreskade som min audiograf mener er noe som heter Distortion. Vanskelig å forklare men i perioder mister jeg enda litt til av hørselen og blir veldig lydsensitiv, alt høres ut som ekko og oppleves som en mental smerte.Uffda , trist å få det slik. Du er kanskje klar over at høreapparat kan lages med motlyd som gjør at tinnitus dempes når man tar ut apparatet og skal sove. En bekjent er veldig fornøyd med det.
Generelt er bruktpris 50% av nypris
Nei og det har begynt å gå ut over nattesøvnen så er kanskje også bare desperat og lei. Godt poeng ift. bedre perioder og det sitter langt inne å skulle selge til 17k da det er hva jeg ga for spilleren med Exact pu.Tinnitus er dessverre noe mann ikke blir særlig lykkelige av. Men selger du spilleren har du heller ikke noe du kan se frem mot, om du skulle få bedre perioder? Har du økonomi til det. Hadde jeg hold på den ett år til, om jeg var deg.
Ja det er sikkert delte meninger om MM vs MC. Jeg har ikke tenkt på en equalizer. Hva kan den hjelpe med og hva merke/ pris bør man vurdere?Jeg veit at dette er som å tråkke inn i et minefelt, men siden du selv drar inn "snillere i toppen" så tar jeg sjansen: Har du vurdert en equalizer?I så fall finnes det alternativer
![]()
bare funderer litt men du lider ikke av angst/ stress, dette kan og medføre at man blir økt lydsensitiv. snakker litt av erfaring med tanke på yrket mitt.Ja det er rett og slett forferdelig. Jeg har høreapparat og har hørt om motlyd men i mitt tilfælles er det største problem en høreskade som min audiograf mener er noe som heter Distortion. Vanskelig å forklare men i perioder mister jeg enda litt til av hørselen og blir veldig lydsensitiv, alt høres ut som ekko og oppleves som en mental smerte.
Det har dessverre blitt verre det siste året og har ikke hørt på musikk på lenge og jeg synes at det blir vanskelig å rettferdiggjøre å ha en så flott spiller som ikke brukes
Takk for info, med 50% fratrekk blir det 17000kr.
Nei ingen angst her og stress er redusert betragtelig etter bytte av jobb. Har snakket med min audiograf og hun mistenker mine symptomer skyldes en hørselsskade som heter Distortion. Når jeg sier lydsensitiv er det fordi lyder forvrenges, høres ut som ekko i øret når folk snakker og høye lyder generelt er ubehagelig.bare funderer litt men du lider ikke av angst/ stress, dette kan og medføre at man blir økt lydsensitiv. snakker litt av erfaring med tanke på yrket mitt.
Hei, jeg skal hjelpe til med å selge en Conrad-Johnson PV 11 med riaa for en eldre hifikompis. Noen som har peiling på verdi?
Vis vedlegget 870590 Vis vedlegget 870591
Hei har en SME 3012 som mangler rca ,noe som har peiling på disse ? hva noe sånt være i prisklasse ? Har våre inne på Ebay ,men der er jo nå prisene helt på tryne.Alle svar takker jeg for her .Jeg kan ikke se noe kabler ifronten her da ?
Vis vedlegget 855007 Vis vedlegget 855008
Men det ble ikke denne ,jeg fikk en Micro MA-505 i stede .Komplett , så ble det lyd i denne platespilleren .Det er m.a.o av den eldste sorten og hvis den ikke er blitt byttet lagre på så vil jeg si 1 - 2k, har den fått nye lagre så 3 til 4k....... hadde det vært en "R" utgave så kunne man plusset på en frogner ti'er eller to, men en standard sådan er ikke verdens mest ettertaktede for og si det sånn..... i allfall ikke i min bok. Hva du helt tenker på med mangler kabler i front ?..... hvis det er kabler i pickuphuset som mangler så er jo det en smal sak og få tak på og montere.
Jeg solgte nettopp et par for 19k inkl stativer. De hadde lagt på Finn i 6 mnd. Det vsr ikke XO utgaven men de var strøkne.Noen som har en formening om hva et par Hareth 7es-3 er verdt? 30år jubilems utgaven i tiger ebony farge. Meget pene![]()
Kommer jo helt an på om dette er en dj spiller eller og med lokk og hva stand denne er i og da .Hva er fornuftig pris for SL1210 MK2 om dagen?
Den har ekstern PSU og innkortet RCA kabel.
Pickup er Denon DL103R med bøyd/knekt stift.
Jeg kjøpte et par av disse på en brukthandel, og makan til dårlig pressing og lyd skal du lete etter.
Komplett i fin stand mellom 1.000 og 1.500,-