jorwed_
Audio Arkeologen
Har du bilde av label?
Er det en original i pen stand er det fort i overkant av 5.000,-
Har du bilde av label?
Har helt ærlig ikke hørt noe særlig på dem. Bortsett fra da foreldrene mine kjøpte dem når jeg var fjortis, og jeg spilte den skiva med Black Sabbath igjen og igjen.Jeg kjøpte et par av disse på en brukthandel, og makan til dårlig pressing og lyd skal du lete etter.
Tror ikke engang jeg spilte gjennom begge engang.
Men det finnes sikkert samlere.
Takk, mulig jeg prøver å legge dem ut på finn når jeg får initiativ nok.Komplett i fin stand mellom 1.000 og 1.500,-
Den står i en pappeske, så jeg må finne den fram først. Men grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt litt forskjellige priser, noen helt opp mot 10k.Har du bilde av label?
Er det en original i pen stand er det fort i overkant av 5.000,-
Ikke umulig. Men da snakker vi Mint vinyl. Veldig avhengig av stand. VG+/VG+ er ca 5-6k.Den står i en pappeske, så jeg må finne den fram først. Men grunnen til at jeg spør er at jeg har hørt litt forskjellige priser, noen helt opp mot 10k.
Takk, den er nok ikke mint, men jeg skal finne den fram og se på den. Har ligget nedpakket siden flytting i fjor sommer.Ikke umulig. Men da snakker vi Mint vinyl. Veldig avhengig av stand. VG+/VG+ er ca 5-6k.
Rimelig sikker på at min ikke er fra 2000-tallet, men er fortsatt usikker på stand og om det er første eller andre pressing. Fra hukommelsen mener jeg at den er i ok forfatning, men ikke mint. Har dog aldri prøvd å spille den.De som er til salgs på Discogs begynner på ca. 10 000kr. For førstepress på Sonet. Finnes noen reutgivelser fra 2000-tallet...
Rimelig sikker på at min ikke er fra 2000-tallet, men er fortsatt usikker på stand og om det er første eller andre pressing. Fra hukommelsen mener jeg at den er i ok forfatning, men ikke mint. Har dog aldri prøvd å spille den.
Hva er serienummeret? Spørsmålet er om disse har alnico basser som vil påvirke verdien positivt.Vurderer å bytte ut mine gode gamle BC1....
Men hva skal man forlange for disse? Er jo ikke noe som selges så ofte her hjemme.
Kassene er OK, frontene er trukket om med stoff fra Biltema.
Vis vedlegget 912073
Test/servicekoffert for å reparere TV-er... derfor ett rør av hver type... Testeren er en bilderør regenerator, for å "gjenopplive" dårlige bilderør..Hei fikk noen rør samt en rørtester av en venn så lurer på om det er noe av verdi ? Problemet er at rørene er 1 stk av hver og flere jeg ikke har hørt om så sikkert til tv apparat etc men greit og vite Vis vedlegget 904766 Vis vedlegget 904766 Vis vedlegget 904767 Vis vedlegget 904769 Vis vedlegget 904766 Vis vedlegget 904767 Vis vedlegget 904768 Vis vedlegget 904769 Vis vedlegget 904770 Vis vedlegget 904771 Vis vedlegget 904772
Etterfølgende serienummer, 17436 og 17437Hva er serienummeret? Spørsmålet er om disse har alnico basser som vil påvirke verdien positivt.
Mellom 13-15k går med en gang. 18k om du har god tid og vil tyne det litt. Typisk vare med en million henvendelser på finn, så skriv en spesifikk og detaljert annonseNoen med formening om hva denne kan gå får nå, har eske med alt + kvittering. Vis jeg husker riktig så var ny prisen 24.990, har ikke kvitteringen foran meg nå. Må hentes fra kjelleren.
Ja, Mørch up4 med aller armrørene. Strøken spiller. Ligger på finn.10-13k + verdien av armen. Er det en Mørch?
Se der ja.. 50kJa, Mørch up4 med aller armrørene. Strøken spiller. Ligger på finn.
La meg på e-bay pris.Se der ja.. 50k
For kjøperen blir jo prisen den samme. + mva da…If your item sells, eBay keeps a portion of the sale. This final value fee for most categories is 13.25% of the sale price or lower, plus $0.30 per order.
Nettopp, og som selger på eBay må man ta det med i prisingen .For kjøperen blir jo prisen den samme. + mva da…
Ikke helt korrekt.....Nettopp, og som selger på eBay må man ta det med i prisingen .
Sånn sett kan feks hifishark- priser gi et upresist bilde - da den publiserer ønsket pris og ikke reel salgspris.
Dette var mer ment som en generell betraktning, enn spesifikt mot ditt salg.