gismo
Æresmedlem
Sovende ulv får ikkje lammekjøtt 8)
Tenk "koffert" og den er bare sweet ! ;Dgismo skrev:Sovende ulv får ikkje lammekjøtt 8)
En ungarsk til:Valentino skrev:Vet ikke, atonal.
Et ungarsk jeg liker godt:
"Man kan ikke ri to hester med en ræv."
Jeg pleier å svare at jeg er "Råtten i ræva, og resten er koldbrann"lomt skrev:Dette skjedde en morgen på vei til jobben..
En arbeidskollega kom ruslende, jeg nikket og sa:
Hei, hvordan går det?
og fikk til svar:
Hverken bedre eller værre, snarere tvert imot.
;D
Fra spøk til revolver..!Birdman skrev:Fra spøk til side.....
Føler meg litt moderert . "Fra spøk til revolver" er i mine øyne en litt flau (oppbrukt) versjon av "fra spøk til alvor". "Fra spøk til side" (en krysning mellom "fra spøk til alvor/revolver" og "spøk til side") etterlater mottakeren ofte litt undrende til det du sa, gjerne undrende på om du er litt dum eller bare forvirret. Akkurat passe underfundig .bjornh skrev:Fra spøk til revolver..!Birdman skrev:Fra spøk til side.....
Hvis du er sjef heter denne: "Gjør ikke i dag det du kan få andre til å gjøre i morgen!"Spiralis skrev:I det offentlige heter denne: "Gjør ikke i dag det du får penger til på neste års budsjett!"JackX skrev:Bedre å utsette til i morgen det du ikke gidder å gjøre i dag.
Hvis du er virkelig arbeidssky heter det: "Utsett ikke til i morgen det du kan utsette til i overmorgen!"BT skrev:Hvis du er sjef heter denne: "Gjør ikke i dag det du kan få andre til å gjøre i morgen!"Spiralis skrev:I det offentlige heter denne: "Gjør ikke i dag det du får penger til på neste års budsjett!"JackX skrev:Bedre å utsette til i morgen det du ikke gidder å gjøre i dag.
Har forstått at dette er en særdeles miljøfientlig aktivitet og årsak til at motorisert ferdsel i utmark i prinsippet er forbudt !ØivindJ skrev:Go not where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
Hehe, nå om dagen kan det være litt vanskelig å få til uten å tøye loven litt i de fleste sammenhenger, men men, so be it.Spiralis skrev:Har forstått at dette er en særdeles miljøfientlig aktivitet og årsak til at motorisert ferdsel i utmark i prinsippet er forbudt !ØivindJ skrev:Go not where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.