Hva er sannheten om ZenSati?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    M

    musicus

    Gjest
    nb skrev:
    Jeg antar at etter denne tråden er det ca like enkelt å omsette et par ZenSati-kabler som det er å omsette en Edge GCD her på forumet.
    Ja du, etter at det selvutnevnte og "suverene" hifi-politiet har rast fra seg og slått inn alle åpne dörer de finner kan man jo kjenne seg trygg og sove godt om natta som hifi interessert, interessene er ivaretatt :p

    Og, la det bare väre sagt, jeg har verken interesse av, eller i, noen av de her nevnte merker.

    mvh
     
    L

    larkus

    Gjest
    Etter en tur i tenkeboksen har jeg bestemt meg for å vektlegge design mest i mitt valg av kabler. Jeg hører ingen forskjell av betydning likevel. Jeg har av den grunn pensjonert Solide Kåre til fordel for denne kabelen som presterer like godt, og koster nesten ingenting importert fra Kina ;D Kabelen er laget av en OEM-produsent, og figurerer på markedet under flere forskjellige navn. Fikk den levert med gedigne spader, da jeg innbiller meg at det er viktig med god kontakt ;)
     

    Vedlegg

    mutz

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Innlegg
    1.057
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    larkus skrev:
    Etter en tur i tenkeboksen har jeg bestemt meg for å vektlegge design mest i mitt valg av kabler. Jeg hører ingen forskjell av betydning likevel. Jeg har av den grunn pensjonert Kåre til fordel for denne som presterer like godt, og koster nesten ingenting importert fra Kina ;D Kabelen er laget av en OEM-produsent, og figurerer på markedet under flere forskjellige navn.
    Jeg garanterer at du hører forskjell om du prøver kabler i ditt system hvor de elektriske egenskapene er overdimensjonert i en eller annen retning. Enten ekstremt stort tverrsnitt, eller ekstremt lite.

    Så kan du jo grunne på om forskjellene er mer tydelige i anlegg hvor høyttalerne er meget følsomme eller elektrostater, og forsterkeren har akkurat nok effekt til å drifte disse.
     
    N

    nb

    Gjest
    musicus skrev:
    Ja du, etter at det selvutnevnte og "suverene" hifi-politiet har rast fra seg og slått inn alle åpne dörer de finner kan man jo kjenne seg trygg og sove godt om natta som hifi interessert, interessene er ivaretatt :p

    Og, la det bare väre sagt, jeg har verken interesse av, eller i, noen av de her nevnte merker.
    Det illustrer jo på en fin måte poenget, det påstås at det er lyden og bare det som betyr noe. Men det er det jo selvsagt ikke, lyden er uendret, storyen bak er endret og første- og annenhåndsverdien er justert i forhold til det. Jeg tipper til mellom 0 og 5% av vei/villedende.
     
    M

    musicus

    Gjest
    nb skrev:
    musicus skrev:
    Ja du, etter at det selvutnevnte og "suverene" hifi-politiet har rast fra seg og slått inn alle åpne dörer de finner kan man jo kjenne seg trygg og sove godt om natta som hifi interessert, interessene er ivaretatt :p

    Og, la det bare väre sagt, jeg har verken interesse av, eller i, noen av de her nevnte merker.
    Det illustrer jo på en fin måte poenget, det påstås at det er lyden og bare det som betyr noe. Men det er det jo selvsagt ikke, lyden er uendret, storyen bak er endret og første- og annenhåndsverdien er justert i forhold til det. Jeg tipper til mellom 0 og 5% av vei/villedende.
    Ja vär stolt, jeg rödmer av beundring for innsatsen deres, og letes det videre så finns det nok flere åpne dörer å slå inn, stå på og kjemp videre i "hifi opplysningens" tjeneste.

    mvh
     
    N

    nb

    Gjest
    musicus skrev:
    Ja vär stolt, jeg rödmer av beundring for innsatsen deres, og letes det videre så finns det nok flere åpne dörer å slå inn, stå på og kjemp videre i "hifi opplysningens" tjeneste
    Hva var den åpne døren her? Jeg synest synd på de som eventuelt har betalt titusenvis av sine surt opptjente penger på dette fjaset her. Om døren er så åpen som du vil ha det til, så hadde de neppe gjort det.
     
    M

    musicus

    Gjest
    nb skrev:
    musicus skrev:
    Ja vär stolt, jeg rödmer av beundring for innsatsen deres, og letes det videre så finns det nok flere åpne dörer å slå inn, stå på og kjemp videre i "hifi opplysningens" tjeneste
    Hva var den åpne døren her? Jeg synest synd på de som eventuelt har betalt titusenvis av sine surt opptjente penger på dette fjaset her. Om døren er så åpen som du vil ha det til, så hadde de neppe gjort det.
    Vel, det virker jo faktisk som om det også finnes fornöyde brukere av begge de nevnte produkter, men hifi politiet vet jo selvsagt best, så tilgi min uvitenhet.

    mvh
     
    N

    nb

    Gjest
    musicus skrev:
    Vel, det virker jo faktisk som om det også finnes fornöyde brukere av begge de nevnte produkter, men du vet jo selvsagt best, så tilgi min uvitenhet.
    Jeg forholder meg til annenhåndsverdien, det er en mer pålitelig indikator enn hva rapporter er fra noen som har kjøpt noe de ikke visste hva er. Lyden er som sagt uendret. Eiergleden er det neppe.
     
    M

    musicus

    Gjest
    nb skrev:
    musicus skrev:
    Vel, det virker jo faktisk som om det også finnes fornöyde brukere av begge de nevnte produkter, men du vet jo selvsagt best, så tilgi min uvitenhet.
    Jeg forholder meg til annenhåndsverdien, det er en mer pålitelig indikator enn hva rapporter fra noen som har kjøpt noe de ikke visste hva er. Lyden er som sagt uendret. Eiergleden er det neppe.
    ...som nevnt, hifi-politiet vet visst best, selv hva andre mener, er det ikke egentlig ganske fantastisk ...

    mvh
     
    N

    nb

    Gjest
    musicus skrev:
    ...som nevnt, hifi-politiet vet visst best, selv hva andre mener, er det ikke egentlig ganske fantastisk ...
    Det er helt greit å ikke skjønne eller ikke ville skjønne poenget. Vi får se neste gang et par dukker opp brukt til halv pris - kun 100k, eller kanskje 1/4 av nypris, kun 50k - hvor mange som hiver seg på telefonen.
     
    M

    musicus

    Gjest
    nb skrev:
    musicus skrev:
    ...som nevnt, hifi-politiet vet visst best, selv hva andre mener, er det ikke egentlig ganske fantastisk ...
    Det er helt greit å ikke skjønne eller ikke ville skjønne poenget. Vi får se neste gang et par dukker opp brukt til halv pris - kun 100k, eller kanskje 1/4 av nypris, kun 50k - hvor mange som hiver seg på telefonen.
    ::)

    mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    nb skrev:
    musicus skrev:
    Ja vär stolt, jeg rödmer av beundring for innsatsen deres, og letes det videre så finns det nok flere åpne dörer å slå inn, stå på og kjemp videre i "hifi opplysningens" tjeneste
    Hva var den åpne døren her? Jeg synest synd på de som eventuelt har betalt titusenvis av sine surt opptjente penger på dette fjaset her. Om døren er så åpen som du vil ha det til, så hadde de neppe gjort det.

    Uff ja, fjas må vi ha oss frabedt... La alle få like kabler for det er ingen forskjell på de.... 8)

    Vedr topic går vel ikke denne tråden så mye videre. Zensati har svart plausibelt på endel sure oppgulp her..At noen henger seg opp i pris, komponent kvalitet, endog mannens manglende uttalelser vedr VTA blir det gulpet over.. Kan en ikke bare ta en prat med han på Horten messa, gjøre seg et inntrykk av han som person og spørre de spm en evt måtte sitte på ? Han har gitt sin mail og tlf nr til folket her og..

    Kanskje litt tøft å still spm face to face for noen her inne ... 8)
     

    Kule-Trygve

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2008
    Innlegg
    2.596
    Antall liker
    289
    Har under navnet "hifi" hatt en lengre diskusjon med en "forsterkerskeptiker" i kommentarene under artikkelen her...

    Kan kanskje være verdt å lese..
     

    mutz

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Innlegg
    1.057
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    Kule-Trygve skrev:
    Har under navnet "hifi" hatt en lengre diskusjon med en "forsterkerskeptiker" i kommentarene under artikkelen her...

    Kan kanskje være verdt å lese..
    Ja den var meget lesverdig.
    Og beskrivelesene om hvordan du oppfatter forskjellene når de er der kjenner jeg meg igjen i.
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.201
    Antall liker
    24.675
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Relevant spørsmål. Not.
    ZenSati er et kabelmerke. orso er et nick på hifisentralen. Spot the difference, audiomur.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.843
    Antall liker
    10.311
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gå til Bastanitråden så ser dere hvordan håndtering av kunder og spørsmål kan gjøres. Forbilledlig. Får nesten lyst på nye høyttalere bare pga produsenten.
     
    L

    larkus

    Gjest
    Hvorfor er det idioti å betale 200 kilokroner for Zensati, mens det er stuerent å betale det samme for Nordost?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    1.145
    Torget vurderinger
    4
    larkus skrev:
    Hvorfor er det idioti å betale 200 kilokroner for Zensati, mens det er stuerent å betale det samme for Nordost?
    Begge deler er vel nesten like idiotisk.

    Redigert: lagt til nesten med tanke på at jeg er enig med Erato i innlegget nedenfor.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.843
    Antall liker
    10.311
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    larkus skrev:
    Hvorfor er det idioti å betale 200 kilokroner for Zensati, mens det er stuerent å betale det samme for Nordost?
    Jeg vet ikke. Men Nordost har nå en lenger historie og er ikke et enmannsforetak drevet av en mann som for 4 pår siden visste ingen ting om kabler. Om det gør det til et bedre kjøp aner jeg ikke, men det er vel åpenbart at påstander om Nordostkablenes fortreffelighet klinger litt mer troverdig hvis man først er inne på kabelgaleien.
     

    audionut

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2005
    Innlegg
    346
    Antall liker
    0
    ;D

    Nordost har dessuten ikke sånne tekster på hjemmesiden sin:



    "There are even more in my system than I thought, and the cables are incapable of bringing forward this."

    When I have my own ZenSati # 2 round tack intent in their own facilities. They are still not real run-in, so I will content myself in this context with only a careful review: Krell in general, and in the EVO class in particular, are quite demanding for the rest of the equipment connected to its products, and particularly cables. I have previously held Nordost to be among the most suitable product to Krell, I see this as also a large number of stands where the Krell is exposed. When I bought a vinyl rig for a few months ago, I made a small round online to find good cables to the equipment that was to come. I was persuaded to try ZenSati, a product name I'd never been away before, so new is highlighted. Now I will not go very in depth on that particular session, it will stand until I make my own thread. But to emphasize it was ... regime change! ... that came over my plants when Mark graciously allowed by me to introduce a small test on CAST cables he had with him (I had made it pretty clear above Frode Olsen Acoustic Tuning that I was not interested in buying new CAST - & high-taker cables, so why bother putting them on?) Now I sit, just over six weeks later, with a full and complete set of ZenSati with me! Everything from IC, CAST, speaker cables .. "The works".

    SOUND But then, JackX! SOUND I was spoiled. I thought. But now I know that I've been there! When Mark had put on some of their favorite LPs, and sat spellbound back in the sweet spot, I had to even say that what I had previously been listed out of the plant was only a replica of what was on the media. What mainly struck me was the absence of some sking in the top, and significantly faster, deeper and more precise bass once. On everything from the bass and organ to xylophones and triangles were now musician back as a physical entity, and where even the breath and fingers play the instrument was present and reflected. Soundstage had gone from being a pretty big now to go out of the room's physical limits, we then imagine a scene that stretched just prior to their feet and far, far behind, while you had the sensation of looking for them musician sitting right on the right and left. Magic! Details count, and one count details, it is the sum of these that this file unit whole. Missing details makes the session bad, and you do not get the true intention of the composer and performers. The Micro details of these cables were able to bring out is the very least, small "candy" chases - and which characterizes a plant that dissolved. There are even more in my system than I thought, and the cables are incapable of bringing forward this. For that reason alone, I can only recommend the common people to test them if you can.
    JackX
     
    L

    larkus

    Gjest
    erato skrev:
    larkus skrev:
    Hvorfor er det idioti å betale 200 kilokroner for Zensati, mens det er stuerent å betale det samme for Nordost?
    Jeg vet ikke. Men Nordost har nå en lenger historie og er ikke et enmannsforetak drevet av en mann som for 4 pår siden visste ingen ting om kabler. Om det gør det til et bedre kjøp aner jeg ikke, men det er vel åpenbart at påstander om Nordostkablenes fortreffelighet klinger litt mer troverdig hvis man først er inne på kabelgaleien.
    Etter det jeg kan huske, så har vel markedføringen av Nordost vært preget av mye "mumbo-jumbo" om kablenes fortreffelighet.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Det er selvfølgelig ikke bedre med Nordost, Jorma eller andre kabler til titusenvis av kroner. Forskjellen er først og fremst at ZenSati er tatt med buksen nede. Saken om Sonus Faber gir også klare indikasjoner på at mannen ikke er spesielt rederlig. Kjøperen har sagt han skal gå rettens vei og det hadde nok ikke gjort dersom han ikke hadde en god sak.

    Men nå er vel dette så åpenbart for de aller fleste at det ikke noe poeng å diskutere så mye mer. Skal vi fortsette med Hanss Acoustic?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    orso skrev:
    Det er selvfølgelig ikke bedre med Nordost, Jorma eller andre kabler til titusenvis av kroner. Forskjellen er først og fremst at ZenSati er tatt med buksen nede. Saken om Sonus Faber gir også klare indikasjoner på at mannen ikke er spesielt rederlig. Kjøperen har sagt han skal gå rettens vei og det hadde nok ikke gjort dersom han ikke hadde en god sak.

    Men nå er vel dette så åpenbart for de aller fleste at det ikke noe poeng å diskutere så mye mer. Skal vi fortsette med Hanss Acoustic?
    gjesp! et skikkelig Smatt! smatt! innlegg forresten
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    1.145
    Torget vurderinger
    4
    65finger skrev:
    orso skrev:
    Det er selvfølgelig ikke bedre med Nordost, Jorma eller andre kabler til titusenvis av kroner. Forskjellen er først og fremst at ZenSati er tatt med buksen nede. Saken om Sonus Faber gir også klare indikasjoner på at mannen ikke er spesielt rederlig. Kjøperen har sagt han skal gå rettens vei og det hadde nok ikke gjort dersom han ikke hadde en god sak.

    Men nå er vel dette så åpenbart for de aller fleste at det ikke noe poeng å diskutere så mye mer. Skal vi fortsette med Hanss Acoustic?
    gjesp! et skikkelig Smatt! smatt! innlegg forresten
    Hva ønsker du å oppnå med ditt innlegg?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Anonym skrev:
    65finger skrev:
    orso skrev:
    Det er selvfølgelig ikke bedre med Nordost, Jorma eller andre kabler til titusenvis av kroner. Forskjellen er først og fremst at ZenSati er tatt med buksen nede. Saken om Sonus Faber gir også klare indikasjoner på at mannen ikke er spesielt rederlig. Kjøperen har sagt han skal gå rettens vei og det hadde nok ikke gjort dersom han ikke hadde en god sak.

    Men nå er vel dette så åpenbart for de aller fleste at det ikke noe poeng å diskutere så mye mer. Skal vi fortsette med Hanss Acoustic?
    gjesp! et skikkelig Smatt! smatt! innlegg forresten
    Hva ønsker du å oppnå med ditt innlegg?
    Gjesp for Hanss Acoustic og smatt smatt for at Orso vet svaret eller sitter på fasit
     

    AN-M

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.02.2010
    Innlegg
    85
    Antall liker
    0
    Jeg tror vi snart på våkne å lukte at det brenner i brødristeren. Alle disse store merkene som blir nevnt som sammeligning til produktet som...(uff mange som :) ), i denne tråden ligger på slaktebenken, er tilgjengelig til en langt mer fornuftig pris fra produksjonslandet. Man kan jo selvfølgelig innbille seg at dette er billige kopier, men.......
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    1.145
    Torget vurderinger
    4
    65finger skrev:
    Anonym skrev:
    65finger skrev:
    orso skrev:
    Det er selvfølgelig ikke bedre med Nordost, Jorma eller andre kabler til titusenvis av kroner. Forskjellen er først og fremst at ZenSati er tatt med buksen nede. Saken om Sonus Faber gir også klare indikasjoner på at mannen ikke er spesielt rederlig. Kjøperen har sagt han skal gå rettens vei og det hadde nok ikke gjort dersom han ikke hadde en god sak.

    Men nå er vel dette så åpenbart for de aller fleste at det ikke noe poeng å diskutere så mye mer. Skal vi fortsette med Hanss Acoustic?
    gjesp! et skikkelig Smatt! smatt! innlegg forresten
    Hva ønsker du å oppnå med ditt innlegg?
    Gjesp for Hanss Acoustic og smatt smatt for at Orso vet svaret eller sitter på fasit
    Hvis det er noen som sitter med informasjon om ulike produsenter synes jeg det er interessant at det kommer frem.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Anonym skrev:
    65finger skrev:
    Anonym skrev:
    65finger skrev:
    orso skrev:
    Det er selvfølgelig ikke bedre med Nordost, Jorma eller andre kabler til titusenvis av kroner. Forskjellen er først og fremst at ZenSati er tatt med buksen nede. Saken om Sonus Faber gir også klare indikasjoner på at mannen ikke er spesielt rederlig. Kjøperen har sagt han skal gå rettens vei og det hadde nok ikke gjort dersom han ikke hadde en god sak.

    Men nå er vel dette så åpenbart for de aller fleste at det ikke noe poeng å diskutere så mye mer. Skal vi fortsette med Hanss Acoustic?
    gjesp! et skikkelig Smatt! smatt! innlegg forresten
    Hva ønsker du å oppnå med ditt innlegg?
    Gjesp for Hanss Acoustic og smatt smatt for at Orso vet svaret eller sitter på fasit
    Hvis det er noen som sitter med informasjon om ulike produsenter synes jeg det er interessant at det kommer frem.
    Jepp! Trekker tilbake det flåsete gjespet
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.431
    Antall liker
    1.383
    audionut skrev:
    ;D

    Nordost har dessuten ikke sånne tekster på hjemmesiden sin:



    "There are even more in my system than I thought, and the cables are incapable of bringing forward this."

    When I have my own ZenSati # 2 round tack intent in their own facilities. They are still not real run-in, so I will content myself in this context with only a careful review: Krell in general, and in the EVO class in particular, are quite demanding for the rest of the equipment connected to its products, and particularly cables. I have previously held Nordost to be among the most suitable product to Krell, I see this as also a large number of stands where the Krell is exposed. When I bought a vinyl rig for a few months ago, I made a small round online to find good cables to the equipment that was to come. I was persuaded to try ZenSati, a product name I'd never been away before, so new is highlighted. Now I will not go very in depth on that particular session, it will stand until I make my own thread. But to emphasize it was ... regime change! ... that came over my plants when Mark graciously allowed by me to introduce a small test on CAST cables he had with him (I had made it pretty clear above Frode Olsen Acoustic Tuning that I was not interested in buying new CAST - & high-taker cables, so why bother putting them on?) Now I sit, just over six weeks later, with a full and complete set of ZenSati with me! Everything from IC, CAST, speaker cables .. "The works".

    SOUND But then, JackX! SOUND I was spoiled. I thought. But now I know that I've been there! When Mark had put on some of their favorite LPs, and sat spellbound back in the sweet spot, I had to even say that what I had previously been listed out of the plant was only a replica of what was on the media. What mainly struck me was the absence of some sking in the top, and significantly faster, deeper and more precise bass once. On everything from the bass and organ to xylophones and triangles were now musician back as a physical entity, and where even the breath and fingers play the instrument was present and reflected. Soundstage had gone from being a pretty big now to go out of the room's physical limits, we then imagine a scene that stretched just prior to their feet and far, far behind, while you had the sensation of looking for them musician sitting right on the right and left. Magic! Details count, and one count details, it is the sum of these that this file unit whole. Missing details makes the session bad, and you do not get the true intention of the composer and performers. The Micro details of these cables were able to bring out is the very least, small "candy" chases - and which characterizes a plant that dissolved. There are even more in my system than I thought, and the cables are incapable of bringing forward this. For that reason alone, I can only recommend the common people to test them if you can.
    JackX

    zzzzzZZZZZzzzzz

    Følger du noen sinne med i klassen?
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    274
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Så dyre kabler som dette er så skulle jeg likt å se de platesamlingene som eierne har dersom de står i stil investeringsmessig. Kan vi ikke få en tråd om de?
     

    audionut

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2005
    Innlegg
    346
    Antall liker
    0
    JackX skrev:
    audionut skrev:
    ;D

    Nordost har dessuten ikke sånne tekster på hjemmesiden sin:



    "There are even more in my system than I thought, and the cables are incapable of bringing forward this."

    When I have my own ZenSati # 2 round tack intent in their own facilities. They are still not real run-in, so I will content myself in this context with only a careful review: Krell in general, and in the EVO class in particular, are quite demanding for the rest of the equipment connected to its products, and particularly cables. I have previously held Nordost to be among the most suitable product to Krell, I see this as also a large number of stands where the Krell is exposed. When I bought a vinyl rig for a few months ago, I made a small round online to find good cables to the equipment that was to come. I was persuaded to try ZenSati, a product name I'd never been away before, so new is highlighted. Now I will not go very in depth on that particular session, it will stand until I make my own thread. But to emphasize it was ... regime change! ... that came over my plants when Mark graciously allowed by me to introduce a small test on CAST cables he had with him (I had made it pretty clear above Frode Olsen Acoustic Tuning that I was not interested in buying new CAST - & high-taker cables, so why bother putting them on?) Now I sit, just over six weeks later, with a full and complete set of ZenSati with me! Everything from IC, CAST, speaker cables .. "The works".

    SOUND But then, JackX! SOUND I was spoiled. I thought. But now I know that I've been there! When Mark had put on some of their favorite LPs, and sat spellbound back in the sweet spot, I had to even say that what I had previously been listed out of the plant was only a replica of what was on the media. What mainly struck me was the absence of some sking in the top, and significantly faster, deeper and more precise bass once. On everything from the bass and organ to xylophones and triangles were now musician back as a physical entity, and where even the breath and fingers play the instrument was present and reflected. Soundstage had gone from being a pretty big now to go out of the room's physical limits, we then imagine a scene that stretched just prior to their feet and far, far behind, while you had the sensation of looking for them musician sitting right on the right and left. Magic! Details count, and one count details, it is the sum of these that this file unit whole. Missing details makes the session bad, and you do not get the true intention of the composer and performers. The Micro details of these cables were able to bring out is the very least, small "candy" chases - and which characterizes a plant that dissolved. There are even more in my system than I thought, and the cables are incapable of bringing forward this. For that reason alone, I can only recommend the common people to test them if you can.
    JackX

    zzzzzZZZZZzzzzz

    Følger du noen sinne med i klassen?

    Hvilken klasse? Tenker du på engelsktimene på grunnskolen?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.604
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Vidar P skrev:
    Så dyre kabler som dette er så skulle jeg likt å se de platesamlingene som eierne har dersom de står i stil investeringsmessig. Kan vi ikke få en tråd om de?
    Bestemmes prisen på ens kabler utifra musikk akkumulert ? Ikke alle som ser verdien av å opplyse omverdnen om den musikken en besitter i lange tråder hvor informasjonsmengden begrenses til det er..Å fremvise for alle og enhver at en har litt musikk i heimen.. :-X ... Merkelig logikk du forsøker deg på Vidar P.. 8)..Min er større enn din osv... :p
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn