JohnnyH
Hi-Fi freak
Aynsley Lister - Home
Har dette album under bestilling, har ventet lenge nå, men kommer vel snart.
Har dette album under bestilling, har ventet lenge nå, men kommer vel snart.
Etpar GODE IEM under hjelmen...godt vær, og ingen spesille plasser å kjøre til! FET låt, deilig musikk...HOGHar dette album under bestilling, har ventet lenge nå, men kommer vel snart.
Håper det lyder bedre en "equilibrium" albumet han ga ut da flere av låtene som swingte bra var ekstremt høyt mixset og der av nesten uspillbart andre plasser en i bilen når en kjører fort. dog kan de sikkert funke på en Harly tur. Tower session er slett ikke verst dogEtpar GODE IEM under hjelmen...godt vær, og ingen spesille plasser å kjøre til! FET låt, deilig musikk...HOGHar dette album under bestilling, har ventet lenge nå, men kommer vel snart.
Make that tre dager. Jeg elsker mine Aiwa.Eisley acoustic og Aiwa har gitt meg en tåviftefaktor av høyeste nivå, og det har aldri før skjedd to dager på rad. Eurforisk lykkerus.
Kanskje du skulle opprette en tråd for "Aiwa hodetelefoner"?Make that tre dager. Jeg elsker mine Aiwa.Eisley acoustic og Aiwa har gitt meg en tåviftefaktor av høyeste nivå, og det har aldri før skjedd to dager på rad. Eurforisk lykkerus.
Det tror jeg ikke er vits å gjøre fordi det hadde blitt ensomt.Kanskje du skulle opprette en tråd for "Aiwa hodetelefoner"?Make that tre dager. Jeg elsker mine Aiwa.Eisley acoustic og Aiwa har gitt meg en tåviftefaktor av høyeste nivå, og det har aldri før skjedd to dager på rad. Eurforisk lykkerus.
knis kins hihihi.^ oOOOOooooo!!!! Kule hodetelefoner, hva er det?