Cash 63
Æresmedlem
Glede fra første t siste spor
Lot meg inspirere av bluesbreaker. Måtte grave dypt i platesamlingen på loftet.
Noe å komme i gang med fra morran
En reissue fra august i år, Hot Rats (1969)
Den låter i hvert fall ikke dårligere enn mitt knitrete originaleksemplar på Bizarre records.
En av de første album som ble innspilt på 12 spors opptakstutstyr, og bl.a ble det gjort mulig med trommer i stereolyd.
Lowell George spiller en del gitar på albumet, men er ikke kreditert for det på coveret.
Peaches in Regalia ble dedisert til sønnen Dweezil da han ble født.
Jeg mener de mistet det litt fra og med dette albumet. De tre første er mye spilt her i heimen, men fra og med Greenland bare hinter de om fordums storhet, selv om det er bra låter å finne i diskografien herfra også..Cracker - Greenland (Cooking Vinyl - 2006)
Vis vedlegget 397469
Cracker - tips fra en i familien.
Nytt bekjentskap?.....Camper Van Beethoven/David Lowery huskes såvidt fra 80-tallet - altså ikkje helt nytt.
Bjørn Berge er også ganske RÅ
Og ei slik spilleliste laget jeg. Siden platen kun består av seks relativt korte låter fikk jeg spilt den før sengen, og jeg er litt usikker på om det var så lurt... Det er litt vel suggererende musikk så seint. Som jeg skrev, fakerten for en klassiker av de sjeldne! 8)Fakerten, Good And Gone er en klassiker av de sjeldne! Befinner seg på vinyl i hyllene her, men det finnes ingen snurre å spinne den på i krypten. Finnes i omorganisert utgave på streamingtjenester, men det er liksom ikke det samme. Må nesten omstokke låtene igjen i en spilleliste for å få litt av den gamle følelsen tilbake fra åttitallets lytting til platen.