V
vinyl-jønki
Gjest
Don Fardon, Lament Of The Cherokee Indian Reservation-68
Før sin solokarriere kjent som vokalist fra gruppa The Sorrows
Litt av en innspilling, dét, Thomas. Jarrett, altså. Trosten skal man heller ikke se bort fra, spesielt svarttrosten. Hvor kom egentlig melodier, oktaver osv. til oss mennesker fra?Keith Jarrett - The Køln concert, samt trosten på utsiden av vinduet. Kommer liksom ikke over hvordan han klarer å fange oppmerksomheten med kun et klaver (og litt grynting i ny og ne )
Man vil jo ikke fremstå som en hvilkensomhelst innlegghore
Vel Eros,jeg har vært fraværende lenge på disse sidene da jeg kjøpte en ny pc i vinter som jeg ikke forsto noe som helst av.I dag har jeg hatt besøk av min bror som er dataingenør,og han viste meg hvordan jeg kunne laste opp bilder igjen på forumet.Men det å laste opp YouTube-linker glemte jeg å spørre om i farten.Får prøve å finne ut av det selv.@mikefish
Siden du er så lat og ikke legger ved en tube eller to. måtte bare sjekke et par låter på random. Electronica kan funke bra det, spesielt på litt sløye sommerkvelder som vi har i dag. strømmes nuh! med andre ord.
kopier youtubelinken, sett den inn i dialogboksen du får når du klikker på filmrullaktige-ikonet ved siden av snakkeboble i ikon-menyen i høyre del over skrivefeltet.Vel Eros,jeg har vært fraværende lenge på disse sidene da jeg kjøpte en ny pc i vinter som jeg ikke forsto noe som helst av.I dag har jeg hatt besøk av min bror som er dataingenør,og han viste meg hvordan jeg kunne laste opp bilder igjen på forumet.Men det å laste opp YouTube-linker glemte jeg å spørre om i farten.Får prøve å finne ut av det selv.@mikefish
Siden du er så lat og ikke legger ved en tube eller to. måtte bare sjekke et par låter på random. Electronica kan funke bra det, spesielt på litt sløye sommerkvelder som vi har i dag. strømmes nuh! med andre ord.
mvh.s,
Takker,det er notert !kopier youtubelinken, sett den inn i dialogboksen du får når du klikker på filmrullaktige-ikonet ved siden av snakkeboble i ikon-menyen i høyre del over skrivefeltet.Vel Eros,jeg har vært fraværende lenge på disse sidene da jeg kjøpte en ny pc i vinter som jeg ikke forsto noe som helst av.I dag har jeg hatt besøk av min bror som er dataingenør,og han viste meg hvordan jeg kunne laste opp bilder igjen på forumet.Men det å laste opp YouTube-linker glemte jeg å spørre om i farten.Får prøve å finne ut av det selv.@mikefish
mvh.s,