OMF
Æresmedlem
Jeg snakker om gruppen ikke vestlige innvandrere...Nå går gjennomsnittsnordmannen kraftig i minus opp gjennom barndommen før han/hun betaler solid inn i voksen alder. Så regnestykket ser helt annerledes ut når man slipper å ta den regningen. Hvem er det som slipper den? ja, du har det på tunga. Innvandrere.Ja, det sier jo seg selv. Når man har store inntekter på statens hender, som brukes til velferd - så vil gjennomsnitts bidrag bli negativt for befolknignen. Men det er forksjell på å gå noen noen titusner i minus, og importere titusner av mennesker som hver og en går mange millioner i minus.Var vel høyere enn som så? Gjennomsnittsnordmannen går i minus, husker jeg. Sånn hvis vi regner med kroner og ører.For noen år siden beregnet SSB så vidt jeg husker at man må ha en inntekt på ca 360.000 kroner i året for å være netto bidragsyter til felleskassen i Norge. Nå er sikkert tallet en del høyere.
Mvh
OMF
Men når innvandrere er synonymt med late somaliere i skallen på en så er det vanskelig å tenke klart.
Du må gjerne legge ut tall som viser at dette ikke er koster enorme summer....
At arbeidsinnvandrere fra Øst Europa, Asia, Skandinavia og USA er god butikk er vi alle enig om. Problemet er migrantene som kommer fra middelalderkulturer i Afrika og midtøsten.
Mvh
OMF