WayAhead
Æresmedlem
Nå var vel akkurat Kinamannen her så da er det kanskje USA eller Kina.... USA ville jo ha hjelp av Mor Erna mht Kina.....
Måtte sjekke litt da det også er en sak på NRK om dette i dag. Det er ikke så enkelt som at Nord Jæren har fått 1,4 mrd til en sykkelvei, dette er en del av en avtale mellom kommunene i området og staten som tar for seg all trafikkavvikling og utbygging i området. Det følger med en haug med forpliktelser med dette for kommunene. Slik det fremstår fra nord i dag så er det noen som ikke har sjekket The Puck før de skrev innlegget sitt. Det hadde vel vært å forvente.Det snakkes ofte om forskjells-Norge, men dette tar kaka
Det er åpnet en flunkende ny sykkelvei i Rogaland til 1,4 milliarder, sånn at menn i kondomdress kan komme seg lynraskt til jobben. På yttersia av Senja derimot, må folk og næringsliv fremdeles slite med et vanstelt, utdatert veinett som kunne vært utbedret til litt mer enn en tredjedel av denne...nordnorskdebatt.no
Det der var vel helst en gladkristen spøk, vil jeg troGuvernør er ikke et norsk ord, men skjønner jo at de drømmer om en slik tittel disse eks-statsrådene.
Fylkeshøne kan jo være passende, ja (utover at vi burde fjerne fylke, for det har intet å gjøre med fylkeskommunen)Hva med Fylkeshen?
Jeg foreslår "Fylkeskvann"Denne tråden eller dilldalltråden? Ikke sikker...
Fylkesmannen skal få kjønnsnøytral tittel
Valgerd Svarstad Haugland er klar på hva hun vil kalles når det ikke lenger er lov å bruke betegnelsen fylkesmann. Men Språkrådet er ikke enig.www.nrk.no
Salting og slaps er ikke bare bare for elektronikken i noe som rister og durer heller.
Og det er det ikke på en elbil?Mnja... der er det normalt karosseriene som takes D beating. Resten er opp til «Build Quality»
Nå skulle jeg skrive den om så kom du med et svar...Vel, ikke i det spesifikke tilfellet