S
Syncrolux
Gjest
Da ses vi der.
Jeg vet at du mener det godt og sånn, men…. ikke akkurat det jeg ville høre.I mine øyne er Bambi mer mann enn Gjestemedlem noen gang vil bli ..
Jeg tenkte at det ville sette ting litt i perspektiv jeg da frøken ....Jeg vet at du mener det godt og sånn, men…. ikke akkurat det jeg ville høre.
I mine øyne er Bambi mer mann enn Gjestemedlem noen gang vil bli ..
Stundom miner du mest om Larson og Stutum.Ja, de penga. Ja, de penga. Bra landet har mye å ta av, i oljeeventyret.
Vis vedlegget 805843
Vis vedlegget 805844
Vis vedlegget 805845
Vis vedlegget 805846
Det er noe du har forstått. Hvis du ikke eier fast eiendom bør du være gjeldfri.Kjekt å være gjeldfri, i en leid leilighet uten utsikt til leieøkning og hvor en 500W varmepumpe er mer enn tilstrekkelig.
Det er kjekt hvis gulvvarmen er basert på fjernvarme, ikke fullt så kjekt hvis den er elektrisk. Fellesgjeld er vel et nødvendig onde, men det er ofte lurest å kvitte seg med den fortest mulig.Er ikke så verst med gulvvarme og helt nytt bygg, godt isolert. Også er det vedfyring.
Er ikke så verst med gulvvarme og helt nytt bygg, godt isolert. Også er det vedfyring.
Det er noe du har forstått. Hvis du ikke eier fast eiendom bør du være gjeldfri.
Vedfyring er uansett fint å ha som beredskap hvis strøm og annen infrastruktur skulle bli slått ut. Får dessverre ingen under, men skikkelige varmekabler nedstøpt i betongsåle er temmelig komfortabelt.Vedfyring: check. Aldri brukt. Etterisolert før jeg flyttet inn: check. Gulvvarme: check. De heter Thor og Kari og bor under meg.
Temmelig sikker på at de elektriske varmekablene drives av strøm. Men klart det er alltid fint å ha energikilder som koster minst mulig, og kvitte seg med all gjeld. Har i det minste ingen annen gjeld enn fellesgjeld som følger leiligheten.Det er kjekt hvis gulvvarmen er basert på fjernvarme, ikke fullt så kjekt hvis den er elektrisk. Fellesgjeld er vel et nødvendig onde, men det er ofte lurest å kvitte seg med den fortest mulig.
Ja, for nå er det vanlige folks tur. Børsen er derimot på all time high. Se så bra alt ble når bare Vedum og Støre fikk slippe til.Dette kan bli interessant:
Kjempesmell: 10 000 ekstra i måneden
Inkassoselskap har regnet på de samlede utgiftsøkningene på lån, mat, drivstoff og strøm for enslige og familier. Mange kan få heftige utslag - hver måned.dinside.dagbladet.no
Nix fellesgjeld her, men et par milioner på bok i sameiet, og formue 100k-200k Per enhet. fornøyd med det nå.Men vi har jaggu betalt for å ha det slik også daDet er kjekt hvis gulvvarmen er basert på fjernvarme, ikke fullt så kjekt hvis den er elektrisk. Fellesgjeld er vel et nødvendig onde, men det er ofte lurest å kvitte seg med den fortest mulig.
I don''t think I like the tone of your voice there, mister.Ja, for nå er det vanlige folks tur. Børsen er derimot på all time high. Se så bra alt ble når bare Vedum og Støre fikk slippe til.
Støre må være fung.ass. bekymret
Han kunne hatt bruk for en ordentlig finansminister.www.aftenposten.no
Kan ikke påberope meg akkurat det, men medeier i coop er jeg i det minste.Nix fellesgjeld her, men et par milioner på bok i sameiet, og formue 100k-200k Per enhet. fornøyd med det nå.Men vi har jaggu betalt for å ha det slik også da
Stemte ikke på dem, jeg heller.I don''t think I like the tone of your voice there, mister.
Greit at ting ser ut til å gå rett til helvete nå, men ting var ikke veldig mye bedre for vanlige folk under Erna heller. Ellers er jeg vel kanskje mer normal enn jeg er vanlig. Uansett stemte jeg verken på Støre eller Vedum og føler meg berettiget til å klage så mye jeg bare vil.
Ja de penga...Ja, de penga. Ja, de penga. Bra landet har mye å ta av, i oljeeventyret.
Vis vedlegget 805843
Vis vedlegget 805844
Vis vedlegget 805845
Vis vedlegget 805846
Det er en del ting du ser bort fra her …
Bak mur den linken din.Det er en del ting du ser bort fra her …
At beløpet er "inntjent" etter et år er vel en sannhet med modifikasjoner. 30 milliarder kunne vært brukt til noe annet (og det er bare overskridelsene, må vite). At det er "den verste plattformen" de som skal arbeide på den har sett er nok også en kjepp i hjulet for god praksis. Og vi har jo et annet prosjekt i samme gate, produsert i Sør-Korea, med tilsvarende regnestykke og problemer.Bak mur den linken din.
Martin Linge er først og fremst et skandaleprosjekt fra franske Total som rett og slett ga opp og solgte det til Equinor i 2018. Kjenner flere som jobber der og det er i sannhet noe annet enn resten av nordsjøens arbeidsplasser, det er riktig.
Tja, en del av totalpakken er vel også å over et visst tidsrom møte folk i samme aldersgruppe og ha det moro sammen og før man vet ordet av det så ligger man i Ekebergskogen i lyngen og har seg om man er heldig.Jeg ser at Tons of Rock på Ekebergsletta annonserer etter frivillige arbeidere. Festivalpass og ett måltid om dagen er "lønna". Er slike slavearbeid vilkår vanlig på konserter og festivaler i Norge? Frivillig ja, men ugreit synes jeg.
Har nå egentlig verden kommet særlig lenger?I riktig gamle dager ville man tenkt at vi kan ikke ha høvdinger med slik uflaks og blotet dem begge til Frøy. Verden har heldigvis kommet litt lenger,
Nå er det jo KUN to måter nordmenn kan bli rike på uten å bli utskjelt av AP og de til venstre for AP som banditter og kjeltringer som må flås levende.Ja hvordan skulle vel de trygdede overlevd uten Norsk Tipping og Vinmonopolet, våre stalinistiske nasjolstoltheter. Slike solskinnshistorier kaster jo glans over det hele.
Vis vedlegget 806156