Oki, skal prøve å snakke med deg.
Du er heller ikke alene om å mene at biologisk fødte menn ikke kan være kvinner, f.eks. Kari Jaquesson er også på det kjøret der.
Guilt by association
bortsett fra at jeg ikke engang sympatiserer med henne...
er det et "kjør" at ikke menn kan få late som om de er kvinner og få fritt leide...
Men det er også veldig mange som har adoptert tanken om at kjønn er frakoblet det rent biologiske og sitter i hodet, at det er en identitet.
Det er ikke så vanskelig i virkeligheten. Men er født som som man er og må akseptere det. Menn man ikke bli kviner, kaniner eller marsboerere bare fordi de har rare fantasier i hodet sitt.
Forøvrig er det vel ingen som benekter at det er genetiske forskjeller mellom XY og XX. Det er på en måte det som er status quo nå, at man kan få kalle seg kvinne hvis man har en kvinnelig kjønnsidentitet. Syns ikke det er hykleri og falskhet, men det er et fritt land hvor man kan mene stort sett det man vil.
Å bu hu jeg er egentlig et ekorn, en kvinne eller en marsboer og hvis jeg ikke får det som jeg vil så skal jeg straffe deg...
"Kjønnsidentitet" ... for er kvalmt nyord. .. like oppe der oppe med "kjønnsmangfold"..
-- George Orwell ville ristet seg i graven nå når hans verste mareritt kan bli til virkelighet.