MartinSandvik
Overivrig entusiast
Hadde vært fint med ei tidslinje for når utbyttet ble tatt ut mot når han flytta?
Nyhetsstudio - RB: Moxnes tatt for tyveri på Gardermoen
Siste nytt fra Dagbladet: Partileder for Rødt, Bjørnar Moxnes, ble i juni tatt for tyveri av solbriller på Oslo Lufthavn Gardermoen, skriver Romerikes Blad. Moxnes bekrefter...www.dagbladet.no
Får litt assosiasjoner til Benny The Cop.Jeg kjenner jeg blir sint når jeg leser denne saken:
Innsatsleder: - Jeg har gjort det der mange ganger
BUSKERUD TINGRETT (TV 2): Innsatsleder og sakkyndig vitne i politivoldssaken, Arne Guddal, driver med kampsport på fritiden og har undervist i arrestasjonsteknikk. - Jeg ser en operativ politimann, sier han.www.tv2.no
Ting som
Innsatsleder Guddal sier blant annet at han er imponert over hvor fort den tiltalte politimannen trakk batongen sin før han slo Kevin Simensen, som er fornærmet i saken.
– For meg så ser det ut som han har trent veldig mye på å trekke batongen, sa Guddal og la til:
– Jeg og trener på det, i ledige stunder på natta.
Guddal mener at tiltaltes opptreden på overvåkingsvideoen gjenspeiler at han har mer operativ trening enn de tre kollegaene.
– Jeg ser hvordan han løfter blikket og får med seg ting og gjør tjenestehandlinger. Videoen viser for meg en operativ politimann som har kapasitet og gjør tjenestehandlinger, sa Guddal.
Innsatslederen legger heller ikke skjul på at han selv har vært i mange situasjoner som ligner på overvåkingsvideoen som har blitt det viktigste beviset i saken.
– Jeg har gjort det der mange ganger, sa han.
Er vi på vei mot amerikanske tilstander også i Norge?
hva er det med folk? selv bruker jeg kvoteappen hver gang jeg passerer grensa, og far min sa med alvorsmine: gutt, ikke gjør deg til kjeltring for småmynt.
Vis vedlegget 931724
Nyhetsstudio - RB: Moxnes tatt for tyveri på Gardermoen
Siste nytt fra Dagbladet: Partileder for Rødt, Bjørnar Moxnes, ble i juni tatt for tyveri av solbriller på Oslo Lufthavn Gardermoen, skriver Romerikes Blad. Moxnes bekrefter...www.dagbladet.no
Hvordan vet du at det ble stjålet med forsett ??hva er det med folk? selv bruker jeg kvoteappen hver gang jeg passerer grensa, og far min sa med alvorsmine: gutt, ikke gjør deg til kjeltring for småmynt.
Enig.Har svært vanskelig for å se for meg at Moxnes stjal disse solbrillene med vilje.
nå ga du meg filmtips, lenge siden jeg har sett denneFår litt assosiasjoner til Benny The Cop.
Nå vet jeg ikke hvordan han er, men for min egen del kunne jeg lett ha gjort det der i reisetåken. Når man er på flyplassen er det ganske lett å bli distrahert, og han som er forholdsvis kjent i tillegg kjenner nok litt på det når han er ute blant folk, mange som skal hilse og snakke osvHar svært vanskelig for å se for meg at Moxnes stjal disse solbrillene med vilje. Så dum er han ikke.
Elden sier mye rart han, bl.a.Legger ned påstand om straff i rettssak hvor politibetjent er tiltalt for vold på Kongsberg
Den tiltalte politibetjentens maktbruk fremstår «helt feilslått», mener aktor. Forsvarer mener derimot at politibetjenten gjorde jobben sin.www.nrk.no
Enig med advokat Elden her.
fra fjæsboka; advokat uttaler seg i en tråd:Bjørnar Moxnes tatt for tyveri på Gardermoen
Moxnes sier at han glemte solbrillene da han skulle gå ut av tax-free-butikken på Oslo lufthavn. Politiet mener han handlet med forsett. Det vil si med vilje.www.nrk.no
Politiet mener han handlet med forsett. Det vil si med vilje.
Word.Oslo-rektoren: Se opp for alliansen mellom ytre venstre og ytre høyre
En ekstrem allianse er på gang mellom ytre venstre og ytre høyre-muslimer i Oslo.www.nettavisen.no
Dette.Briller til 1200, politisk karriere til ?
Også på ekstrem venstrefløy. Ikke særlig overraskende spør du meg.Det finnes svin i alle leire, tydelig nok.
Uenig, han valgte å rive av lappen og beholde brillene uten å melde fra etter det jeg har forstått. Da er det tyveri, ikke å være distre.han har vært litt distre og gjort en feil. det er det hele
Jada, på samme måte som å snyte på skatten, jukse med reiseregninger, lure til seg gratis boliger i Oslos beste nabolag etc etc.Uenig, han valgte å rive av lappen og beholde brillene uten å melde fra etter det jeg har forstått. Da er det tyveri, ikke å være distre.
Moxnes har et politisk ståsted som gjør at veldig mange kunne tenkt seg «å ta han» , husk på at forgjenger partiet hans flørtet med både Mao og Pol Pot lenge før han ble født. Hadde dette vært en eller annen fra et annet parti så hadde vi nok begynt å synes synd på vedkommende etter hvert, og han/hun hadde blitt et offer i saken når avisene sporet opp noe trist og fælt i livet til vedkommende.Jada, på samme måte som å snyte på skatten, jukse med reiseregninger, lure til seg gratis boliger i Oslos beste nabolag etc etc.
Men for tablåidene er jo en kommunist med stjælte solbriller fra Hugo Boss ( hoff skredderen til SS) gefundenesfressen.
Dessuten kan man ha en nagende mistanke om at hele fyren er «fake». Knallrød kommunist med arvet luksusbolig på Nordstrand, liksom. Han og Støre, arbeiderklassens slitere.Moxnes har et politisk ståsted som gjør at veldig mange kunne tenkt seg «å ta han» , husk på at forgjenger partiet hans flørtet med både Mao og Pol Pot lenge før han ble født. Hadde dette vært en eller annen fra et annet parti så hadde vi nok begynt å synes synd på vedkommende etter hvert, og han/hun hadde blitt et offer i saken når avisene sporet opp noe trist og fælt i livet til vedkommende.
Dersom man sympatiserer venstresiden må man revurdere disse tankene dersom man arver noe av verdi og helst melde seg inn i Høyre snarest mulig. Fattigfransene skal heller ikke sympatisere høyresiden, de kan holde seg med de røde. Enhver må kjenne sin plass i samfunnet.Dessuten kan man ha en nagende mistanke om at hele fyren er «fake». Knallrød kommunist med arvet luksusbolig på Nordstrand, liksom. Han og Støre, arbeiderklassens slitere.
Vil vise frem rikingene på safari – slik bor han selv
Rødt-leder Bjørnar Moxnes (31) vil busse folk på rikingsafari på Oslo vestkant. Selv bor han i en villa med anslått verdi på mer enn 15 millioner.www.aftenposten.no
Nå tenkte jeg mer at I som sulten knuget har muligens kan holde seg med mer representative representanter enn millionærarvinger på Slemdal og Nordstrand.Dersom man sympatiserer venstresiden må man revurdere disse tankene dersom man arver noe av verdi og helst melde seg inn i Høyre snarest mulig. Fattigfransene skal heller ikke sympatisere høyresiden, de kan holde seg med de røde. Enhver må kjenne sin plass i samfunnet.