BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.873
Litt trist at man ennå ikke har fjernet svart fra paletten i Paint.
Og det er vel og bra, men det hjelper lite. Neger er et tapt ord, og det er i grunnen til å leve med, men det er jo synd at det ikke har hjulpet stort. Det har neppe gjort noe med hvordan nordmenn flest ser på svarthet.Vi har en farget på jobben. Han omtaler seg selv konsekvent som neger.
Han sier han ser på det som en hedersbetegnelseOg det er vel og bra, men det hjelper lite. Neger er et tapt ord, og det er i grunnen til å leve med, men det er jo synd at det ikke har hjulpet stort. Det har neppe gjort noe med hvordan nordmenn flest ser på svarthet.Vi har en farget på jobben. Han omtaler seg selv konsekvent som neger.
Det er også veldig mange som velger den fredelige metode, ved å klage til skolen eller som vi så, politiet.
Herlig låt det. Men spiller man den på radioen i dag kommer Antifa og brenner bildekk og knuser glassruter.
Det var delt enighet i dommen, flertallet vant, var det 3 mot 2?Undrer om utfallet ville blitt det samme om det var ”Gösta” som var på tur med våpen samlingen...
http://www.friatider.se/fem-automatkarbiner-i-en-taxi-inte-synnerligen-grovt-vapenbrott
mvh
Hjelper ikke med våpen om du ikke har masse ammo!De med flest automatvåpen vant
Det er greit, men jeg lurer på om han noen gang har kalt deg eller andre for hvit for da er han en rasist.Vi har en farget på jobben. Han omtaler seg selv konsekvent som neger.
https://samnytt.se/stadsdel-i-skovde-overgar-till-samhallsinformation-pa-arabiska/Ett exempel på detta är den informationspelare som satts upp vid torget i Ryd och som informerar om pågående och planerade ombyggnadsarbeten. Enligt vad Samhällsnytt erfar har texten i svensk översättning följande ordalydelse
Tillsammans bygger vi om torget i Ryd!
Under tiden kan vi njuta av platsen som är fylld av exotiska färger.
Bygget beräknas vara klart juni 2018.
Enligt uppgift till Samhällsnytt från den boende i området som tagit bilden, finns inte motsvarande information på svenska eller något annat språk – endast arabiska
Det kommer nok........................Er det ikke rart at svenskene ennå ikke har fjernet korset i flagget sitt?
Ikke tull engang, tror ikke det tar et år eller to en gang før den nye venstresiden går til krig mot det og vil ha et laken med bumpibjørene i stedet. Vent og se... Jeg er her profetisk og ikke flåsete. Med mindre vi i mellomtiden får et skifte i politikken og kanskje noen andre ting da kommer høyere på agendaen. .. som bruk av stemmeleiet i hyle og skrikekoret eller hvordan effektivt og økologisk strikke en balaklava.Det kommer nok........................Er det ikke rart at svenskene ennå ikke har fjernet korset i flagget sitt?
Hva i all verden har Erna Solberg å gjøre som Sveriges nasjonaldyr?Var det noen som var klar over at dette er Sveriges nasjonaldyr?
Vis vedlegget 466454
Om man ikke er belest innen svedologi så følger en enkel forklaring av fenomenet.
I så fall. Fint punkt i norskhetseksemamen for opportunister...Bumpibjørnene?? Nei tror ikke det....
Bumpibjørner er nok haram er jeg redd!
Du har nok ikke bodd lenge nok i Sverige unge mann!Hva i all verden har Erna Solberg å gjøre som Sveriges nasjonaldyr?Var det noen som var klar over at dette er Sveriges nasjonaldyr?
Vis vedlegget 466454
Om man ikke er belest innen svedologi så følger en enkel forklaring av fenomenet.
Jeg synes bare ansiktet lignet fælt...Du har nok ikke bodd lenge nok i Sverige unge mann!Hva i all verden har Erna Solberg å gjøre som Sveriges nasjonaldyr?Var det noen som var klar over at dette er Sveriges nasjonaldyr?
Vis vedlegget 466454
Den kommentaren er så mannssjåvinistisk at du ville blitt hengt opp i nærmeste lyktestolpe i Sverige hvis folk der hadde visst hvem du er og hva du sier. det der er hat mot folkegruppe! Folkegruppen "Feite Kjerringer"! Og dem kødder du ikke med ustraffet!
Tror nok det blir helt andre ting enn bumpibjørner korset vil byttes med…..Ikke tull engang, tror ikke det tar et år eller to en gang før den nye venstresiden går til krig mot det og vil ha et laken med bumpibjørene i stedet. Vent og se... Jeg er her profetisk og ikke flåsete. Med mindre vi i mellomtiden får et skifte i politikken og kanskje noen andre ting da kommer høyere på agendaen. .. som bruk av stemmeleiet i hyle og skrikekoret eller hvordan effektivt og økologisk strikke en balaklava.Det kommer nok........................Er det ikke rart at svenskene ennå ikke har fjernet korset i flagget sitt?
Tror nok dette er "kødd". De nettadressene som man finner på det nederste bildet finnes ikke!Roal - jeg håper de bildene er kødd?
Jeg fikk veldig RASE assosiasjoner til disse bildene her... Med unntak av hijabdamene..Tror nok det blir helt andre ting enn bumpibjørner korset vil byttes med…..Ikke tull engang, tror ikke det tar et år eller to en gang før den nye venstresiden går til krig mot det og vil ha et laken med bumpibjørene i stedet. Vent og se... Jeg er her profetisk og ikke flåsete. Med mindre vi i mellomtiden får et skifte i politikken og kanskje noen andre ting da kommer høyere på agendaen. .. som bruk av stemmeleiet i hyle og skrikekoret eller hvordan effektivt og økologisk strikke en balaklava.Det kommer nok........................Er det ikke rart at svenskene ennå ikke har fjernet korset i flagget sitt?
Vis vedlegget 466671
Vis vedlegget 466672
Vis vedlegget 466673
Vis vedlegget 466674
Vis vedlegget 466675
Å havne på gamlehjemmet med den gjengen der ville helt klart være en forsmak på Helvete. Får litt panikk bare av å tenke på dem.Vi blev ju utsatte for en ubehaglig situasjon i Grebbestad i sommer totte! Fikk nabo bordet til 8st høyt babblande Norske pensjonister om absolutt ingenting! Vet ikke vad som er værst over tid
At 25% er utsatt for kriminelle handlinger ila det siste året bekymrer altså overhodet ikke?Vakkert: "uppger 75 procent av respondenterna att de inte utsatts för något brott de senaste 12 månaderna. Den upplevda otryggheten och oron för att utsättas för brott är dock fortsatt hög"
Litt som med norske jenter: Selv om de aller fleste har unngått å bli overfalt de siste 12 månedene är dock mange bekymrede for å gå alene i mørke bygater. Her som der ligger problemet hos de overdrevet bekymrede.