tviler jeg sterkt på negre er dummere enn hvitinger. Det er konteksten et ord brukes i som er viktig og ikke ordet i deg selv, selv om svenske femimongoer ikke fatter det,
Ja hysteri og gråtemøte, foreldretreff og politianmenldelse. Dagen Sverige.
De gamle sangene og fortellingene om noa og negerkongen var noe som fanget barns nysgjerrighet for verden omkring dem, fikk dem til å lure på hvordan det var nede i Afrika. Hvem var hottentottene (og ja det er en stamme med korrtvokste negre som nok var eksotiske og spennedne for barn før tiden der slikt ble forbudt å tenke av hjernedøde søpelfeminister med komplekser omkring cultural appropriation.
For litt siden var det nysgjerrighet, reiselyst, eventyrlyst og trangen til oppdagelsesferd for å møte alle disse herlige skikkelsene som var så fint beskrevet hos Egner og Lindgren som var drivkraften.
I dag kommer sinte lesbiske historieforfalskere som vil omdefinere disse to fine menneskene til nazister og misogynister.
Og ps, Enhver person som etteraper krigsropet til idotfemionistene "Det er ikke greit" ser jeg på som en tomsing og en pyjamasgutt.
Men verden er ikke sånn, og folk blir støtt.
Å bu hu .. ble de "støtt" ...på tide å søke hjelp i psykiatrien da eller tygge Sobril fra de er 15.
Det er ikke noe rart at foreldre reagerer om barna kommer hjem og forteller at nå har alle begynt å si N ordet fordi Egner sangen ble spilt...
Nei det er ikke rart, men det er fordi de er blitt instruert av lavpannede fjols til å tenke slik. Søppelmennesker av laveste rang, svensker.
En Politianmeldelse er kanskje litt drøyt mener noen, men å ikke reagere er også drøyt. Dersom man innbiller seg at dette er noe som er galt med Sverige, imot alle andre mer viktige ting. Så anbefaler jeg de og familie å teste å bytte hudfarge en god tid og teste ut følelsene..
Ja gå å test følelse dine ....
Hva feiler det deg mann? Er du blitt så hjerneskadet allerede av å bo i Sverige?
Fy faen.
Jeg forskriver 20 liter vodka og punkrock i en måned. Du er ikke frisk på en flekk, men det kan kureres.