D
Danke
Gjest
Jeg gjentar til det kjedsommelige, bildet ble tatt for 5 år siden, personen kom med GYLDIGE ID KORT pass som 7 åring til Sverige MED familie.Huh...Det er smått utrolig at dette har fått fortsette så lenge som det har gjort, og at mediene har hatt oppslag som det nedenfor, uten en eneste kritisk eller skeptisk kommentar.
Enkelte ganger er ting litt for far out til å være sant. Dersom du hadde sjekket litt etter så hadde du sett dette....
Falsk bild smutskastar ensamkommande | SVT Nyheter
Jeg er enig i at det er mange som juger på alderen, og at Norge sender ut småbarn til intet mens Sverige tar hensyn til FN-reglene og sliter grassalt for dette. Dersom vi brukte tann og skjellett-sjekk av ID-løse og dersom alle andre EU-land også fulgte FN-reglene om menneskerettigheter så hadde ikke Sverige vært noe problem mht til dette.
Det er riktig å sjekke tann og skjellett og fingeravtrykk av de som kommer rekendes uten ID papir, og man kan gjerne sende ut asylavslag av folk som beregnes over 18 år.
Samtidig er det feil det Norge gjør også, de sender ut barn til nada, rett og slett for å dø. De prøvde å sende sønnen min som er norsk til filippinene 9 måneder gammel uten vaksiner eller noe som helst.
I dag er mannen "snart 20år og bildet ble tatt for 5 år siden....
Skal vi poste denne under mattenøtter?
En som i dag hevder å være 19 ... hvor gammel hevdet han da å være for 5 år siden da dette bildet ble tatt?
"Som bevis använder tidningen en bild som togs för fem år sedan."
Saken er en fonysak, en bløff, ment som en morsom og uskyldig spøk for 5 år siden. Idag ville en sånn spøk blitt helt feil.
SE FILMEN PÅ SVT SOM DET ER LINKET TIL!!
Sist redigert: