I_L
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 27.03.2003
- Antall liker
- 6.620
Jeg har mistet tellingen over alle de gangene jeg har vært værfast i Stockholm. Det skal ikke rare snøværet til før det stopper fullstendig opp. Tog, buss og fly.Var ute og gikk en liten tur på Hasle og Lille Tøyen i kveld og tenkte at jeg egentlig må si meg imponert over at Ruter tok meg både til og fra jobb på en times tid hver vei i dag, mot en halvtime normalt. Og tviler i grunn litt på at SL Stockholm eller Movia København hadde fått det til like bra.
Vis vedlegget 987105 Vis vedlegget 987106 Vis vedlegget 987107
Nytt på Nytt har tatt skikkelig av etter at Pernille Sørensen overlot sin stol til Isalill Kolpus.
Redaktøren i ABC Nyheter er uenig.
Slakter «Nytt på nytt»
«Nytt på nytt» har blitt «forutsigbart og kjedelig», mener redaktør. Han oppfordrer NRKs fredagsflaggskip til å «gi seg mens leken er god».www.dagbladet.no
Tja. Forutsigbare og politisk korrekte, under et skinn av litt humor og sarkasme/ironi.Ikke alle som er enige med redaktøren i ABC, selv synes jeg at de aldri har vært bedre.
En gave til seerne
Nytt på nytt er morsommere enn noen gang. Det er vel derfor folk klager.www.dagbladet.no
Dommen indikerer det at Equinor er et oljeselskap med sitt et eget land - Norge.Dommen fra Oslo Tingrett i saken Greenpeace/Natur og Ungdom mot Staten. Verdt å lese.
Meget god rettslig gjennomgang. Gikk kjapt i svingene da det ble gjort vedtak.
Vis vedlegget 987514
Oppsynsmannen.
Veldig bra av BTJ så langt.
Kva er ein sivilaudiofil?Ingen som hindrer deg i syting & bæring - men IKKE i denne tråden Egen tråd for de som vil velte seg i all elendigheten her til lands (hint; Hva har gått GALT...)
Det står litt om det herVed Lofotmuseet knuste kjerringa et stornaust med en prektig fembøring inni... hvis jeg ikke husker helt feil ble denne båten bygd for ikke så lenge siden...
Fant ikke noen oppdatering på denne saken..
NAV baserer seg i all hovedsak på tillit til brukerne. Dersom alle opplysninger bruker kommer med skulle kontrolleres ville behovet for ansatte vært mye høyere enn det er i dag. De fleste brudd på tillit oppdages gjennom stikkprøvekontroller.Sant, men samtidig så klarer man å vise tilstrekkelig (minst) grad av mistillit på en del områder. Hverken NAV eller skatteetaten baserer seg på tillit, men det virker som om vi legger det litt til side i møte med regimer vi har all grunn til å være forsiktige med. Pussig.