TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
AbsoluttEr bildet ellers representativt for utsteder??
AbsoluttEr bildet ellers representativt for utsteder??
Enig. Knivslip, gulvvask, skjortestryk, skopuss og maling... hva ellers har man innvandrere til?Vi et da på hifisentralen så knivsnobberi er selvsagt innafor, jeg ville bare påpeke at en smidd fryktelig dyr kniv krever like mye om ikke mer kjærlighet enn en billige variant Gode bryner er også kostbart og forbruksvare så det lureste er nok å sende knivene til slip i ny og ne.
Det er betydelig forskjell på vill og oppdrett kveite."Villkveite"... "Villfanget torsk".... Dette blir mer og mer snålt og tildels absurd...
OK - selv om jeg skjønte poenget, var jeg ikke klar over at kveiteoppdrett hadde kommet seg såpass at det er blitt kommers og relativt lett tilgjengelig.... kanskje det har noe med at jeg bor midt i verdens beste fiskefat, med god tilgang på ypperste kvalitet - ofte også gratis....Det er betydelig forskjell på vill og oppdrett kveite."Villkveite"... "Villfanget torsk".... Dette blir mer og mer snålt og tildels absurd...
Mye større forskjell enn på feks. vill og oppdrett laks.
Ikke sant? Sikkert mange variasjoner men jeg har kommet til at det som funker best for oss er en potetskreller som bare tar det tynneste laget på skuddene når de er ferske som nå.Asparges er fantastico!
Har ikke prøvd med bløtkokt andeegg men det høres ut som en utmerket kombinasjon.Godt brød, godt smør, asparges døppa i et bløtkokt andeegg.. mmm
Suppe:Vi har fått tak i en nydelig stor oppkuttet oksehale. Og jeg lurer på om noen har en god oppskrift på Oksehale suppe?
Denne er en killier:Vi har fått tak i en nydelig stor oppkuttet oksehale. Og jeg lurer på om noen har en god oppskrift på Oksehale suppe?
Jeg har laget denne noen ganger. Veldig godt. https://www.matogvinnett.no/oksehale-med-fersk-pasta/Vi har fått tak i en nydelig stor oppkuttet oksehale. Og jeg lurer på om noen har en god oppskrift på Oksehale suppe?
Selvsagt!Man har da selvsagt en vedfyrt pizzaovn
Forlokkende som fiskepinner med vaniljesausTo pølser i vaffel på Shell Elvestad
som så mye annet presentert i denne trådenForlokkende som fiskepinner med vaniljesausTo pølser i vaffel på Shell Elvestad
Ikke verst. Et par skiver med makrell i tomat på meg. Pluss en øl. Da skal både omega 3-inntaket og vitaminene være inntatt.Grillet en kylling, mekke en salat pluss masser potetgull