C
cruiser
Gjest
Marco polo myten har vel blitt gjennomdiskutert lenge og konkludert med at det bare er, ja.. en myte
Referer ikke til at tanken om å kombinere egg og hvetemel var italienerne fullstendig fremmed til Polo kom tilbake men snarere om pastaen rolle i det italienske kjøkken før og etter.Marco polo myten har vel blitt gjennomdiskutert lenge og konkludert med at det bare er, ja.. en myte
Følger du også med på:Linguine Cacio e pepe.
Enkelt og raskt men det er et triks for å få den bra. Stivelsen.
Jepps. Jeg ble inspirert av akkurat denne!Følger du også med på:Linguine Cacio e pepe.
Enkelt og raskt men det er et triks for å få den bra. Stivelsen.
Elegant påføring av ketchup og sennep. Eller kontrastfarge og sennep som vi sier. Litt slurv med plassering av rå løk, men det ordner seg i praksis når det rulles sammen uansett.
Etter å ha vurdert behov og penisstørrelse gikk jeg for en Revolution. (Julegave til kjæresten som en kompensasjonsytelse)Skjønner ikke hva hvermannsen skal med slikt pro utstyr, men skal man først kjøpe toppmodellen og betale mye for et delelager man sansynligvis aldri kommer til å bruke.. Så ikke kjøp en modell som er utgått for mange år siden. Kjøp revolution eller revolution master om du har liten penis.
Utstyr som må lagres i koffert er utstyr som sjeldent blir brukt.
Glimrende valg, Dong !! Ikke hør på knehønene som alltid går for minimumsvarianter her i livetEtter å ha vurdert behov og penisstørrelse gikk jeg for en Revolution. (Julegave til kjæresten som en kompensasjonsytelse)Skjønner ikke hva hvermannsen skal med slikt pro utstyr, men skal man først kjøpe toppmodellen og betale mye for et delelager man sansynligvis aldri kommer til å bruke.. Så ikke kjøp en modell som er utgått for mange år siden. Kjøp revolution eller revolution master om du har liten penis.
Utstyr som må lagres i koffert er utstyr som sjeldent blir brukt.
Kjøpte herfra, og fikk det sendt til en grense nær meg.
de Buyer - La Mandoline Revolution - Culinaris
Vis vedlegget 518632
Ellers så må jeg si at gjennomlesning av tester av slikt utstyr på nettet er noe av det mest intetsigende jeg har vært borti. Umulig å bli klok.
Selvsagt..Fikk tak i blodfersk Dorade i går! Inspirert av dette så ble det Seafood Dinner Galore i dag!
Grillet dorade med ristet pepper, vårløk og sesamolje
Fritert baby Akkar black & white met finhakket gressløk og olivenolje
Peruviansk Ceviche på villaks og ferske kamskjell, mango, chilli, agurk, babyleaf, crispy rødløk og lime/palmesukker dressing
Vin; Chateau La Louviere (Bordeaux 1998)
Rakk ikke ta bilde før maten var fortært
Ser flott ut selv for en stakkar som fortsatt ikke har skjønt dette med fiskeeggs fabelaktighet. Har blitt andektig servert Beluga av fineste type sikkert 50 ganger de siste 20 årene, så det toget har nok også forlatt stasjonen for godt for min del. Men i det jeg betakker meg for mer så gir jo andres åpenbare glede en i seg selv.Prunier caviar, vintage Bonnaire Champagne og litt tilbehør, hva mer trenger et menneske?
Vis vedlegget 520476