Det hadde blitt bra det, men hadde ikke 4-5 timer som det tar...C. Alshus skrev:Det ville mest sannsynlig ikke tatt lenger tid å lage suppa fra bunn av...
SMATT! Finnes det noe bedre, hva graut angår? ;DAudiophile-Arve skrev:Rømegraut.
Sinclair er strategisk plassert ca 4 timer fra Oslo og ditto fra Trondheim. Populært blandt langtransportsjåfører i forhold til kjøre/hviletider. Hadde sommerjobb i et flyttebyrå for mange år siden og stoppet på Sinclair en hel del ganger. Var mer fascinert over at hr. flyttemann klarte å rygge inn et 20 meter langt vogntog mellom to andre vogntog enn hva jeg var over maten på Sinclair, men de har et visst tak på saltkjøtt.pengesluk skrev:Ja, det er slike episoder man husker.. :'( :'(
Sjekk menyen på Sinclair da...!! De selger fortsatt hjemmelagde kjøttkaker OG rømmegrøt.. til og med samme konseptet som 20-25 år siden, med flere størrelser på hver rett etc.!! Fantastisk! Applaus! Alle HFS'ere oppfordres herved til å stoppe og benytte dette stedet når dere kjører oppover i Gudbrandsdalen. Highly recommended.
+1! Svært bra at konseptet fortsatt lever som det gjør! Helt klart et eksempel til etterfølgelse.pengesluk skrev:Ja, det er slike episoder man husker.. :'( :'(
Sjekk menyen på Sinclair da...!! De selger fortsatt hjemmelagde kjøttkaker OG rømmegrøt.. til og med samme konseptet som 20-25 år siden, med flere størrelser på hver rett etc.!! Fantastisk! Applaus! Alle HFS'ere oppfordres herved til å stoppe og benytte dette stedet når dere kjører oppover i Gudbrandsdalen. Highly recommended.
Du er for lite ute på vegane, gut. Men legg ein pakke Fjordland på motorblokka neste gong, så har du ei heilt grei ordning. Tallerk er ein fordel, men ikkje nødvendig. Men hugs skei.pengesluk skrev:Eksisterer Sinclair kro fortsatt? Der har jeg spist mye rømmegrøt.. En av de få steder langs veien hvor de serverer slik mat.
Elg her også, gulash-variant.sundkoien skrev:Elg indrefilet, stekte grønnsaker og Hasselback-poteter, toppet med rødvinssaus. En god Bourgogne i glasset
M
Man er ikke mett før bukskinnet står som en spinnaker!samlanes skrev:Steikt lysingfilet med løk og poteter for 5te gang på 9dagar.
Like godt kvar gong.
Fiska av ein kamerat i Hardangerfjorden.
Også blir det nysteikte brød til kvelds.
Da vil eg tru mageskinnet hoder seg stramt ei stund til.
Mvh.