T-beinsteik. Men kjøtet var ikkje på topp.
Tom for egg og blåbærsyltetøy?C. Alshus skrev:Idag blir det nok pannekaker med bacon.
RisgrøtBrasse skrev:pasta, saus, kjøt.
hehe, hvorfor i allpakkersenvold siterte jeg deg ???Brasse skrev:er det det retten heiter? danke!
Mener du at dette er den eneste retten du kan lage selv? :Audiophile-Arve skrev:Pannekaker. Kona var i møte.
:'(pengesluk skrev:I dag blir det hamburgere av strimlet lotusrot, hvitvinsdampet purre "paysanne" med revet muskat og en varm tomatconcasse med tofu og gressløk.
Noe du er misfornøyd med??emokid skrev::'(pengesluk skrev:I dag blir det hamburgere av strimlet lotusrot, hvitvinsdampet purre "paysanne" med revet muskat og en varm tomatconcasse med tofu og gressløk.![]()
Var veldig i humør til å komme til ferdig middag i dag, men fant ut at jeg ikke gadd å kjøre strekningapengesluk skrev:Noe du er misfornøyd med??emokid skrev::'(pengesluk skrev:I dag blir det hamburgere av strimlet lotusrot, hvitvinsdampet purre "paysanne" med revet muskat og en varm tomatconcasse med tofu og gressløk.![]()
Enhver som klarer å innta fårikål (og alle dagene etter) har ikke stemmerett ;Dpengesluk skrev:Den retten har jeg hørt om; æsj, rester!
Ha ha.pengesluk skrev:Braisert spisskål og strimlet vårløk med single-hvitløk puree til ferske Udon nudler av bokhvete, chips av tynne lotusrot-skiver fritert i peanøttolje.
Desserten blir pomelo med en appelsinsaus kokt inn på hvitvin og chrushed appelsin, litt kanelstang, stjerneanis og palmesukker.