Det er ikke ett eksemplar men tre bind med alle Sherlock Holmes historiene. Blir aldri lei disse; kan lese dem om og om igjen...atonal skrev:Følger pipa med? I så fall er det mer fristende å bestille et ex...
Det er ikke ett eksemplar men tre bind med alle Sherlock Holmes historiene. Blir aldri lei disse; kan lese dem om og om igjen...atonal skrev:Følger pipa med? I så fall er det mer fristende å bestille et ex...
Fullførte aldri Game of Thrones - synes det var en bok om brutale hoffintriger blant karaktere jeg ikke brydde meg om....berxter skrev:Martins nyeste i Game of Thrones-serien:
Ok - 22 stk av de på fanasy-siden og 25 stykk på sci-fi-siden er lest...coolbiz skrev:Navigasjonskart for Sci-fi/Fantasy-bøker.
Og jeg har lest alle på SF-siden, og alle så nær som 3 på Fantasy-siden. Huff. Nettopp gjort meg ferdig med Pratchetts nyeste; Snuff:Fenalaar skrev:Ok - 22 stk av de på fanasy-siden og 25 stykk på sci-fi-siden er lest...coolbiz skrev:Navigasjonskart for Sci-fi/Fantasy-bøker.
Ganske brukbart
For tiden går det i Forgotten Realms-seriene av R.A. Salvatore. Akkurat ferdig med Demon Wars-serien.
Johan-Kr
Jeg orker ikke å ta fatt på han der Knausgård. Er redd for å oppdage at jeg likner litt på ham, lite ønskelig.thomand skrev:Har så vidt begyndt på Knausgård. Mange delte meninger om disse, så blir spennende å se om det duger