- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
Se innlegg 1681 festivaltidHmmm....har lars_erik ferie eller..
gismo
|
Se innlegg 1681 festivaltidHmmm....har lars_erik ferie eller..
gismo
Er litt tamt her uten...Se innlegg 1681 festivaltidHmmm....har lars_erik ferie eller..
gismo![]()
Meget tamt. Han kom fra Gøteborg tidligere idag, og kommer nok sterkt tilbake imorgen.Er litt tamt her uten...Se innlegg 1681 festivaltidHmmm....har lars_erik ferie eller..
gismo![]()
Yup!Bra saker !
![]()
Iris DeMent - my life (cd)
mvh. s,
De lave skoene passer deg sikkert utmerket. Står ikke helt til Blazer & slips i avataren, men det er jo bare å endre den.Det smiskes over en lav Vis vedlegget 142938 merker jeg. Men adressen er enda Furtebua 18.
Tord Gustavsens trio - Being there
Vis vedlegget 142937
De lave skoene passer deg sikkert utmerket. Står ikke helt til Blazer & slips i avataren, men det er jo bare å endre den.Det smiskes over en lav Vis vedlegget 142938 merker jeg. Men adressen er enda Furtebua 18.
Vis vedlegget 142937
mvh
Er keen på kjøpe flere plater av henne.Takk for tipset,kan handle inn den første neste gang.Yup!Bra saker !
![]()
Iris DeMent - my life (cd)
mvh. s,
Iris DeMent sine to første plater er gullende gode saker. Gikk litt nedover etter de, men dette holder mål og vel så det. Men debuten er enda hvassere imo.
Ja, gjerne. Hvis det er eneste måten å bli kjent. I efterkant kan vi jo dra på bieber konsert.De lave skoene passer deg sikkert utmerket. Står ikke helt til Blazer & slips i avataren, men det er jo bare å endre den.Det smiskes over en lav Vis vedlegget 142938 merker jeg. Men adressen er enda Furtebua 18.
Vis vedlegget 142937
mvh
Ser meg ut som en Blazer du. Skal jeg komme og banke deg eller?
Ja, gjerne. Hvis det er eneste måten å bli kjent. I efterkant kan vi jo dra på bieber konsert.De lave skoene passer deg sikkert utmerket. Står ikke helt til Blazer & slips i avataren, men det er jo bare å endre den.Det smiskes over en lav Vis vedlegget 142938 merker jeg. Men adressen er enda Furtebua 18.
Vis vedlegget 142937
mvh
mvh
Et utmerket antrekk under og litt over snippen. Hvor er Hodet?Ja, gjerne. Hvis det er eneste måten å bli kjent. I efterkant kan vi jo dra på bieber konsert.De lave skoene passer deg sikkert utmerket. Står ikke helt til Blazer & slips i avataren, men det er jo bare å endre den.Det smiskes over en lav Vis vedlegget 142938 merker jeg. Men adressen er enda Furtebua 18.
Vis vedlegget 142937
mvh
mvh
Det du så foraktelig kaller en blazer er en skreddersydd dress fra Savile Row, hvor også slipset kommer fra. Skjorten derimot er fra Jermyn Street.
Et utmerket antrekk under snippen. Hvor er Hodet?Ja, gjerne. Hvis det er eneste måten å bli kjent. I efterkant kan vi jo dra på bieber konsert.De lave skoene passer deg sikkert utmerket. Står ikke helt til Blazer & slips i avataren, men det er jo bare å endre den.Det smiskes over en lav Vis vedlegget 142938 merker jeg. Men adressen er enda Furtebua 18.
Vis vedlegget 142937
mvh
mvh
Det du så foraktelig kaller en blazer er en skreddersydd dress fra Savile Row, hvor også slipset kommer fra. Skjorten derimot er fra Jermyn Street.
mvh
Mens du sover på det, så sov jeg med dette. Men det har selvsagt ikke blitt mye blund på øynene, to 18åringer in love, nå må vi hvile litt.@dag1: en tankevekker. må sove på det.
mvh
Ronke?Oppe og vaker, etter en alt for kort natt. Men hva skal man gjøre da? Når man er ung og viril, mener jeg?
Vis vedlegget 142953
Tviler sterkt på det, ut fra bildet bryter den graverende med SR-stilen.Todd Snider ser jo ut sm en velantrukket fyr. Den dressen der er nok skreddersyd på Savile Row, ja.
mvh
SR har nok fått en "nytenkende" skredder/klesdesigner. Den stokk konservative stilen deres appelerer jo kun til kongehus & adelskap.Tviler sterkt på det, ut fra bildet bryter den graverende med SR-stilen.Todd Snider ser jo ut sm en velantrukket fyr. Den dressen der er nok skreddersyd på Savile Row, ja.
mvh
Lee Fields & the expressions - Faithful man
Vis vedlegget 142968
SR har nok fått en "nytenkende" skredder/klesdesigner. Den stokk konservative stilen deres appelerer jo kun til kongehus & adelskap.Tviler sterkt på det, ut fra bildet bryter den graverende med SR-stilen.Todd Snider ser jo ut sm en velantrukket fyr. Den dressen der er nok skreddersyd på Savile Row, ja.
mvh
Lee Fields & the expressions - Faithful man
mvh