Hiv med denne dersom du ikke har den, knallbraCundis skrev:Da hiver jeg meg over CDON nu, Vermin. ;D
Obsession er ganske tøft, men får ikke spillt det, plater på vinyl og ingen spillerCundis skrev:Skal sjekkes ut, youtube er en fin ting. Takk for tips!
En som stadig går igjen her: ;D
Dette er 80 talls powermetal av den melodiøse typen, men helt uten det pompøse uttrykket som dagens powermetal ofte har. Rimelig bra lyd også!
Kul sønn på 4 8)2m skrev:Når sønnen min på 4 kommer hjem fra barnehagen og vi spiller musikk, da vil han alltid ha en runde med denne:
DØDHEIMSGARD
Supervillain Outcast
Fin gutt. Han spiller ikke bare denne type musikk. Han liker også Arcade Fire sin Neon Bible. Med litt lek, dans osv til musikk er det faktisk mulig å påvirke ungenes musikksmak.Vermin skrev:Kul sønn på 4 8)
Fantastisk bra plate dette ja. Innleget gjorde meg oppmerksom på vinyl versjonen som står i skapet. Den skal hentes fram.Cundis skrev:Kongeskive ja! Liker åpnings sporet spesielt godt, mystisk og tungt! ;Dpstraums skrev:Jeg hører på en kanskje litt glemt NORSK! klassiker ? :
Akkurat nå på låta Where I Go... ....... DÆVEN! sier jeg bare.... Man KAN ikke skru volumet høyt nok opp på slikt...
Ja, hva skal man si Ganske ren produksjon på plata. Kan jo ha noe med det å gjøre!Vermin skrev:Kul sønn på 4 8)2m skrev:Når sønnen min på 4 kommer hjem fra barnehagen og vi spiller musikk, da vil han alltid ha en runde med denne:
DØDHEIMSGARD
Supervillain Outcast
Den sitter jeg faktisk og hører på nå.Sidane skrev:En av de beste metal-platene jeg vet om !!!!!
Metall er bra for unger.2m skrev:Fin gutt. Han spiller ikke bare denne type musikk. Han liker også Arcade Fire sin Neon Bible. Med litt lek, dans osv til musikk er det faktisk mulig å påvirke ungenes musikksmak.Vermin skrev:Kul sønn på 4 8)
Dette er ikke akkurat "min sjanger", men Dødheimsgard plata syntes jeg er bra. Tar gjerne imot tips i "samma gata...."
Har kun høyrt den siste plata til denne gjengen og den låt tøft og lovende. Fin stemning over denne.draapen skrev:Spennende band
T A F skrev:Har kun høyrt den siste plata til denne gjengen og den låt tøft og lovende. Fin stemning over denne.draapen skrev:Spennende band
TAF
Hei TafT A F skrev:Sreiv ei liten komentar om denne på første side i denne tråden.
Kjempeplate,men den trenger litt tid.
TAF
Hei Labanlaban skrev:Hei TafT A F skrev:Sreiv ei liten komentar om denne på første side i denne tråden.
Kjempeplate,men den trenger litt tid.
TAF
Litt off topic ;D
Hva det Bob Marley Exodus jeg så på bilde av stereon din under mitt annlegg ? er det orginal eller Japse pressing av Sony ?
Mvh
Laban
Mvh
Absolutt. En helt fantastisk skive som jeg aldri blir lei av.Sidane skrev:Nå hører jeg på tidenes beste metal-skive,etter min mening!!!!!!!! ;D