"En vind av sorg" ble spillt på petre for et par dager siden 8)Vermin skrev:Klassiker
Bestilte Svartediket nå, hvordan er denne? Kun hørt smakebiter. Høres spennende ut, og historien bak er spennende i seg selv. Blir nok en tur for å sjekke ut dette neste gang jeg er i Bergen.Spyd skrev:Hei
I dag har jeg lyttet til Rush 2112,Taake deres nye,og Svartediket
Mvh Geir
Takker. Var inne på Svartedikets nettside, lå litt smakebiter der. Tok sjansen, trur nok ikke jeg kommer til å angre på det.Spyd skrev:Hei
Så at Vargen lurte på Svartediket,jeg falt for den plata etter første lytt .Den er svært variert med både rolige og rå partier.Vokalen veksler mellom clean og growling. Anbefales min mest spilte cd i 2008.
Mvh Geir
Ahh, High Voltage og skivene rundt den blir jeg aldri lei... ;Del_mariachi skrev:AC DC før 1980, det rocker!
Godt å høre at det er noen her som har skjønt det!Vermin skrev:Hypocrisy - Into The Abyss
Fire In The Sky er FEEEEET!
det går vell ikke ann å glemme Artch? ;Dpstraums skrev:Jeg hører på en kanskje litt glemt NORSK! klassiker ? :
Akkurat nå på låta Where I Go... ....... DÆVEN! sier jeg bare.... Man KAN ikke skru volumet høyt nok opp på slikt...
77 207 plays idag.. Ikke verst 8)Doc.G skrev:
I Mine ogsåCundis skrev:Mesterverket deres, i mine ører :