Wishmaster
Hi-Fi freak
Chaos Magic - Chaos Magic
Hehe, jeg har gitt plata 5-6 runder nå og den er faktisk ganske bra. Men fortsatt glattRock, pop møter 70-tallets CC og 80-tallsmetallica i døra. Ganske så bra egentlig!
Synes IKKE dette er glatt musikk som noen hevder her!
E no godt å hør at du tar deg tid til litt musikk i mellom byggingenHehe, jeg har gitt plata 5-6 runder nå og den er faktisk ganske bra. Men fortsatt glattRock, pop møter 70-tallets CC og 80-tallsmetallica i døra. Ganske så bra egentlig!
Synes IKKE dette er glatt musikk som noen hevder her!
Har set Ghost live og må si jeg ikke ble spesielt imponert. har også lyttet til sisteskiva og kunne ikke finne noe der som kunne tyde på utvikling i positiv retning.Prøvde meg på nye Ghost plata men det ble altfor glatt for meg. Ett par fengende partier var det dog, men ellers ett stort gjesp.
Hehe, må ha noen hviledager innimellom Passer fint med HFS og tidal i dagens regnvær.E no godt å hør at du tar deg tid til litt musikk i mellom byggingen
Har set Ghost live og må si jeg ikke ble spesielt imponert. har også lyttet til sisteskiva og kunne ikke finne noe der som kunne tyde på utvikling i positiv retning.Prøvde meg på nye Ghost plata men det ble altfor glatt for meg. Ett par fengende partier var det dog, men ellers ett stort gjesp.
Er helt ening at det blir for glatt.
Som en liten kuriositet så kan du sjekke ut norske Communic og lytte om du har hørt noe tilsvarendeVis vedlegget 334801
Ble litt mere Nevermore, liker dette mere og mere og det er slik musikk man ikke blir lei
Ja, jevnt over bra plate. Absolutt verdt en lytt eller to.Nån her som lyttet til Ghost siste plate?