Finbeck
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
Hendrix Blues
lp
lp
Vedlegg
-
114.3 KB Visninger: 142
Var jo en usedvanlig god konsert også ;Dlars_erik skrev:Det var et usedvanlig godt valg, gismo
skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Bagheera?Roberten skrev:skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Neppe. Porcupine Tree. Du av alle. Ramlet helt utpå ?dag1234 skrev:Bagheera?Roberten skrev:skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Vet du ikke at jeg har blitt narkoman?Roberten skrev:Neppe. Porcupine Tree. Du av alle. Ramlet helt utpå ?dag1234 skrev:Bagheera?Roberten skrev:skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Jonathan Richman - O Moon, Queen Of Night On Earth.
Nei. News to me.dag1234 skrev:Vet du ikke at jeg har blitt narkoman?Roberten skrev:Neppe. Porcupine Tree. Du av alle. Ramlet helt utpå ?dag1234 skrev:Bagheera?Roberten skrev:skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Det er narkoman jeg har blitt. Hvis jeg vil ha helsekost, så skal jeg spørre deg.Roberten skrev:Nei. News to me.dag1234 skrev:Vet du ikke at jeg har blitt narkoman?Roberten skrev:Neppe. Porcupine Tree. Du av alle. Ramlet helt utpå ?dag1234 skrev:Bagheera?Roberten skrev:skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Men at understreken har kraft til å drive folk ut i fortvilelsen, vel, jeg tviler ikke.
Porcupine Tree, altså.
Jaha.
Jeg antar at det står fritt til enhver å velge sin medisin.
Selv om jeg mener at enhver burde be meg om kuren.
Frelsen.
Alltid.
Porcupine Tree.
Milde himmel.
Syns sidane har beveget seg i sitt musikkvalg den siste tiden 8)Sidane skrev:Thorbjørn Egner
Sidane skrev:Jive Bunny
Jepp, tankelesing hadde noen ganger vært ok. Tar meg en øl i stedet 8)dag1234 skrev:Tror det er en form for antikommunikasjon som foregår, der det helst fordres at man er tankeleser.
Buddy Guy - Damn right, I've got the blues
Så sant, så sant. Ta deg to, du.lars_erik skrev:Jepp, tankelesing hadde noen ganger vært ok. Tar meg en øl i stedet 8)dag1234 skrev:Tror det er en form for antikommunikasjon som foregår, der det helst fordres at man er tankeleser.
Buddy Guy - Damn right, I've got the blues
Hallå vargen!vargen skrev:Blackfield - Glasshouse.
Fra Welcome To My DNA. Gratis mp3 hvis man melder seg på mailinglist. Høres bra ut detta, begynner å glede meg til skiva kommer ut nå.
Ja, det kommer seg. Og godt er det, han har sikkert behov for det.lars_erik skrev:Syns sidane har beveget seg i sitt musikkvalg den siste tiden 8)Sidane skrev:Thorbjørn Egner
Puh. Jeg begynte å bli alvorlig bekymret nå for at du hadde slått deg på flasken. Takk og lov at det ikke er så alvorlig. Du må love meg at du ikke slår deg på flasken isteden. Da kan du ende opp med å bli like kvalm som resten av oss, og det vil være et tap for variasjonen i faunaen.dag1234 skrev:Det er narkoman jeg har blitt. Hvis jeg vil ha helsekost, så skal jeg spørre deg.Roberten skrev:Nei. News to me.dag1234 skrev:Vet du ikke at jeg har blitt narkoman?Roberten skrev:Neppe. Porcupine Tree. Du av alle. Ramlet helt utpå ?dag1234 skrev:Bagheera?Roberten skrev:skjera ?dag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Men at understreken har kraft til å drive folk ut i fortvilelsen, vel, jeg tviler ikke.
Porcupine Tree, altså.
Jaha.
Jeg antar at det står fritt til enhver å velge sin medisin.
Selv om jeg mener at enhver burde be meg om kuren.
Frelsen.
Alltid.
Porcupine Tree.
Milde himmel.