- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Marianne Faithfull - Broken english
Vedlegg
-
34.3 KB Visninger: 157
Men aldri i livet om han når opp til originalversjonen av Blue Suede Shoes!Roberten skrev:Det det var en oppfordring man ikke kan la gå fra seg.
Peanut Butter Rock And Roll. Hans Blue Suede Shoes får Elvis til å gå ned i spagaten i romskipet sitt.
baluba, ikke engang jeg, med mitt langt fremskredne messiaskompleks, kunne finne på å mene at noen overgår Perkins. På noe som helst.baluba skrev:Men aldri i livet om han når opp til originalversjonen av Blue Suede Shoes!Roberten skrev:Det det var en oppfordring man ikke kan la gå fra seg.
Peanut Butter Rock And Roll. Hans Blue Suede Shoes får Elvis til å gå ned i spagaten i romskipet sitt.
Her spilles dagens nye: Today, Tomorrow And Forever. Dette bare vokser og vokser på meg.
![]()
Var den bedriten då eller? Syns absolutt den har sine stunder.Roberten skrev:Backlogen til pers. Innkjøpt utelukkende fordi Townes mente den ikke var bedritent dårlig.
Tommy Tokoy og hele sulamitten - Go Time og sånn
![]()
EDIT: det her er jo mye mer stas enn Dylan Leblanc. Slettes ikke verst.
Bedriten nei, jeg likte skiva godt jeg ! Kun hørt den to ganger i kveld, men her og nå tror jeg nesten at jeg synes den er bedre enn forrige.Townes skrev:Var den bedriten då eller? Syns absolutt den har sine stunder.Roberten skrev:Backlogen til pers. Innkjøpt utelukkende fordi Townes mente den ikke var bedritent dårlig.
Tommy Tokoy og hele sulamitten - Go Time og sånn
![]()
EDIT: det her er jo mye mer stas enn Dylan Leblanc. Slettes ikke verst.
Skal ikke kimse av latebloomers. Er gjerne de beste.Roberten skrev:men jeg får gi ham flere sjanser i løpet av uken, noen blomster blomstrer jo sent.
flørten :-*ErosLoveking skrev:Skal ikke kimse av latebloomers. Er gjerne de beste.Roberten skrev:men jeg får gi ham flere sjanser i løpet av uken, noen blomster blomstrer jo sent.
Avrunder kvelden med
Stephen Stills - "Stephen Stills 2"
![]()