Då måtte eg spille denne, ikkje hørt på maaaaaaaaaange år:rolfozzy skrev:Måtte spille denne. Et mesterverk uten et dødpunkt.
Hva synes du?Townes skrev:Iron & Wine - Kiss each other clean
Prøvde den karen jeg også ukjent som han var. Men beklager, gubberock kjeder meg. Setter heller på noe friskere og mer spennede:Townes skrev:Då måtte eg spille denne, ikkje hørt på maaaaaaaaaange år:
Chuck Prophet - Brother Aldo
Åpningskutttet låter i alle fall fortsatt like friskt !
Tjah.Lyngen skrev:Hva synes du?Townes skrev:Iron & Wine - Kiss each other clean
Intet å beklage at du ikkje liker plata. Men takke meg til "gubberock" (som jo Chuck Prophet neppe kan kalles en eksponent for) framfor 99% av dagens oppkomme av unge hipsterdrætaartister som tror de har noe å fare med musikalsk, bare fordi de har mariusgensere, drikker rare tesorter og har lest en eller annen fransk filosof.Lyngen skrev:Prøvde den karen jeg også ukjent som han var. Men beklager, gubberock kjeder meg. Setter heller på noe friskere og mer spennede:Townes skrev:Då måtte eg spille denne, ikkje hørt på maaaaaaaaaange år:
Chuck Prophet - Brother Aldo
Åpningskutttet låter i alle fall fortsatt like friskt !
Ikke fullt så god som jeg kanskje hadde håpet og debuten mangler litt for en toppkarakter. Men tror det kan komme enda bedre plater fra den kanten for her er det mye bra å ta tak i.
Så lenge de ikke lager kjedelig rock, så kan de kle seg som de vil, drikke den teen de vil og lese hva de vil .Townes skrev:Intet å beklage at du ikkje liker plata. Men takke meg til "gubberock" (som jo Chuck Prophet neppe kan kalles en eksponent for) framfor 99% av dagens oppkomme av unge hipsterdrætaartister som tror de har noe å fare med musikalsk, bare fordi de har mariusgensere, drikker rare tesorter og har lest en eller annen fransk filosof.
Jeg sier velkommen til gubberock. Det har blitt en hedersbetegnelse.Townes skrev:Litt gubbemusikk
Jonny Kaplan - California heart
Ganske okei countrypoprockamericanasingersongwriter greie, som sender tankene i retning jayhawks og denslags.
Kan være noe for en gubbe som fozzy
Jeg sjekket Billboard lista og der var det vel bare Black Keys som jeg har blant topp 20. Fader jeg følger for lite med på nyheter :-\. Må skjerpe meg ...rolfozzy skrev:Jeg sier velkommen til gubberock. Det har blitt en hedersbetegnelse.Townes skrev:Litt gubbemusikk
Ganske okei countrypoprockamericanasingersongwriter greie, som sender tankene i retning jayhawks og denslags.
Første gangen jeg hørte uttrykket var det ei 12 års gammel jentunge som kom med det når jeg hørte på Tom Petty.
En jentunge som kun var opptatt av hitlister og nyheter. Omtrent som Lyngen.
Ja, skjerpings, Lyngen. Du står i fare for og miste mye kredibilitet nå.Lyngen skrev:Jeg sjekket Billboard lista og der var det vel bare Black Keys som jeg har blant topp 20. Fader jeg følger for lite med på nyheter :-\. Må skjerpe meg ...rolfozzy skrev:Jeg sier velkommen til gubberock. Det har blitt en hedersbetegnelse.Townes skrev:Litt gubbemusikk
Første gangen jeg hørte uttrykket var det ei 12 års gammel jentunge som kom med det når jeg hørte på Tom Petty.
En jentunge som kun var opptatt av hitlister og nyheter. Omtrent som Lyngen.
Men dette er en stor utfordring for meg da kredibiliteten er så uklar. Det er motstridede opplysninger om hva som gir flest poeng. Da er det kanskje greiest å holde seg til Pitchforkgudene. Jeg lar dem få stå for platevalget nå og sjekker siste "Best records".rolfozzy skrev:Ja, skjerpings, Lyngen. Du står i fare for og miste mye kredibilitet nå.