Sailor
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 23.01.2004
- Antall liker
- 10
BAND OF HORSES - Cease To Begin
8)
8)
Underholdende, men ikke nødvendig Shostakovich nei. Fikk nettopp Jansons sett med symfoniene (10 CDer) inn døre under 200-grensa (250 med frakt fra mdt).berxter skrev:Nå er det Chailly & co som framfører Shostakovich: "The Jazz Album". Selv om det er artig blir det vel med én gang, tenker jeg.
Bernt K
Jeg var ikke født når noen av de beste t.o.p-skivene ble til. Likevel synes jeg det er steintøftGrumpy skrev:Tower Of Power - Bump City
Tower of Power - Rett og slett god gammel funk .....det låter som om "det var i går" - og jeg er bare 15 år igjen. Tenk om det hadde vært sant, eller la oss si 19- 20 år med all den erfaringen en Grumpy Grump har i dag. -Det hadde vært boller det!
Er det skumma melk vi snakker om theStig, så lyser det respekt av deg.theStig skrev:Er i det jazza hjørnet nå. Solveig Slettahjell spilles så høyt at mjølka i kjøleskapet deler seg.
Vært der noen ganger ja, det er tungt; føler med deg.royervin skrev:Radio (siden jeg venter på forforsterkeren min)
Roy
Konge Presidentplateotare skrev:Colosseum Live
Dave Clempson er en undervurdert gitarist.
Denne skal på med en gang jeg får meg en PU....noen i Trheims området som har en ekstra liggende som jeg kan låne?slowmotion skrev:
Hadde ikke jeg vært på jobb hele døgnet/helga skulle du fått låne en gammel Shure M91ED med en spiller ny Jico SAS-nål 8)johna skrev:Denne skal på med en gang jeg får meg en PU....noen i Trheims området som har en ekstra liggende som jeg kan låne?
(venter på ny, og jeg eier ikke tålmodighet)