Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Vedlegg
-
14.2 KB Visninger: 145
Knallskive, syns nå jeg dadag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
Sikkert deilig å spille litt vel høyt, noe jeg dessverre nesten aldri kan tillate meg.JanR skrev:Knallskive, syns nå jeg dadag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
/jan
Vel, det gjør opplevelsen litt mere komplett syns jeg.dag1234 skrev:Sikkert deilig å spille litt vel høyt, noe jeg dessverre nesten aldri kan tillate meg.JanR skrev:Knallskive, syns nå jeg dadag1234 skrev:Porcupine Tree - Fear of a blank planet
/jan
Hehe,nettopp spilt på vinyl her og,nu e det A Farewell To Kings med samme gruppe 8)JanR skrev:
Vinyl.
/jan
Hehe artig. Knallskive.F.E. skrev:Hehe,nettopp spilt på vinyl her og,nu e det A Farewell To Kings med samme gruppe 8)JanR skrev:
Vinyl.
/jan
mvh Filip
Hvordan er denne i forhold til den knallsterke debuten, vil du si H.R.?H.R skrev:
Vanskelig å si foreløpig- de hopper etter wirkola her og er en vanskelig nummer to. Synes foreløpig de har lykkes veldig bra til tross for forventningen var rimelig høye.dag1234 skrev:Hvordan er denne i forhold til den knallsterke debuten, vil du si H.R.?H.R skrev:
Takker. Må ha den uansett, førsteplata gikk bare rett hjem hos meg, og er både desperat, rastløs og rotløs. Håper denne ikke er for ulik.H.R skrev:Vanskelig å si foreløpig- de hopper etter wirkola her og er en vanskelig nummer to. Synes foreløpig de har lykkes veldig bra til tross for forventningen var rimelig høye.dag1234 skrev:Hvordan er denne i forhold til den knallsterke debuten, vil du si H.R.?H.R skrev:
Denne er vel hakket mer positiv og ikke så rotløs om det forklarer noe. Debuten er i mine ører hakket vassere foreløpig.
Hadde kjøpt den igjen om jeg hadde valget. Blir bra dette her.dag1234 skrev:Takker. Må ha den uansett, førsteplata gikk bare rett hjem hos meg, og er både desperat, rastløs og rotløs. Håper denne ikke er for ulik.
Sånn. Da var den bestilt. 'For godt til' er jo bare knakende god.H.R skrev:Hadde kjøpt den igjen om jeg hadde valget. Blir bra dette her.dag1234 skrev:Takker. Må ha den uansett, førsteplata gikk bare rett hjem hos meg, og er både desperat, rastløs og rotløs. Håper denne ikke er for ulik.
Bra skive!!dag1234 skrev:Sånn. Da var den bestilt. 'For godt til' er jo bare knakende god.H.R skrev:Hadde kjøpt den igjen om jeg hadde valget. Blir bra dette her.dag1234 skrev:Takker. Må ha den uansett, førsteplata gikk bare rett hjem hos meg, og er både desperat, rastløs og rotløs. Håper denne ikke er for ulik.
Solid Skive for å bruke et annet superlativ. trivelig å lytte til her i stallen med selskap av hunden. Den gir blaffen og sover ;DH.R skrev:likte den du også ja. Kjøpte vinylutgave og da fulgte cd'n med slik at finger'n kunne skrive "Bra skive!!".65finger skrev:Bra skive!!
Utrolig hvor forskjellig man opplever musikk, jeg vil anslå denne "gjengen" som det dårligste jeg omtrent har hørt av musikk uansett genre, men andre kaller det knallsterk debut. Godt at vi har forskjellig smak - det gjør jo det hele mer spennende.dag1234 skrev:Hvordan er denne i forhold til den knallsterke debuten, vil du si H.R.?H.R skrev:
Fant den på vinyl i det bittelille utvalget hos den lokale pusheren her forleden dag. Godt gitarspill, selvsagt, så hvis du liker Hellbillies og/eller gitarist-musikk (som i gitarmusikk for andre gitarister) er den kjempegod. Litt ensformig, kanskje, men mer interessant enn de forrige par hellbillies-skivene, synes jeg.JanOlav skrev:Hvordan er denne skiva?Townes skrev:
Har bestillt den i dag, venter i spenning.
Hva likte du ikke med den?cybervision_ skrev:Utrolig hvor forskjellig man opplever musikk, jeg vil anslå denne "gjengen" som det dårligste jeg omtrent har hørt av musikk uansett genre, men andre kaller det knallsterk debut. Godt at vi har forskjellig smak - det gjør jo det hele mer spennende.dag1234 skrev:Hvordan er denne i forhold til den knallsterke debuten, vil du si H.R.?H.R skrev: