Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Jesus Kristus! Skal si du har lurt oss alle, lars_erik.lars_erik skrev:Tar sjansen på denne 8)
Mary Gauthier; The Foundling
Jesus Kristus! Skal si du har lurt oss alle, lars_erik.lars_erik skrev:Tar sjansen på denne 8)
:dag1234 skrev:Jesus Kristus! Skal si du har lurt oss alle, lars_erik.lars_erik skrev:Tar sjansen på denne 8)
Helt enig. Hvis du likte The Foundling, vil du gjerne også like Mercy now.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Jesus Kristus! Skal si du har lurt oss alle, lars_erik.lars_erik skrev:Tar sjansen på denne 8)
En svært bra plate, by the way.
Nei du verden. Der var det liv i den skrotten og. Noen som vet hvor baluba har dandert sitt arme legeme?Roberten skrev:Næ, Tor har tatt frem en skikkelig go'plate fra den gang da. 1993 med andre ord.
Dag, baluba's reach knows no bounds, så jeg ville ikke følt meg for trygg.
Decibelius, vinylidiotene kjøpte selvsagt den da den kom. I dette tilfellet 1992.
Ukrutt forgår ikke så lett, pleier faren min å si.dag1234 skrev:Nei du verden. Der var det liv i den skrotten og. Noen som vet hvor baluba har dandert sitt arme legeme?Roberten skrev:Næ, Tor har tatt frem en skikkelig go'plate fra den gang da. 1993 med andre ord.
Decibelius, vinylidiotene kjøpte selvsagt den da den kom. I dette tilfellet 1992.
Buddy Guy - Slippin' in Pinlig med flere skrivefeil og slurv nå som sjefen har kommet.
Hmm, mitt ansvar..? Ja tror det er på med korken nå, du.Roberten skrev:Ukrutt forgår ikke så lett, pleier faren min å si.dag1234 skrev:Nei du verden. Der var det liv i den skrotten og. Noen som vet hvor baluba har dandert sitt arme legeme?Roberten skrev:Næ, Tor har tatt frem en skikkelig go'plate fra den gang da. 1993 med andre ord.
Buddy Guy - Slippin' in Pinlig med flere skrivefeil og slurv nå som sjefen har kommet.
baluba er ditt ansvar, så nå er det på tide å korke rødvinsflasken og ta i et tak.
Ikke nødvendig å løpe. Kan bare la det gli ut av hendene.Roberten skrev:Dag, det er slutt på den tiden hvor du hadde noe å hente på å løpe fra ansvaret.
Forsåvidt. Men du er ikke typen til det.dag1234 skrev:Ikke nødvendig å løpe. Kan bare la det gli ut av hendene.Roberten skrev:Dag, det er slutt på den tiden hvor du hadde noe å hente på å løpe fra ansvaret.
Huff, det var da voldsomt. Knapt opp av senga før blir jeg satt i arbeid. Jeg er ikke særlig sporty, verken av legning eller overbevisning, og ingen handlingens mann. Mer tafatt og fomlete, og lever etter devisen at det gjelder å smi når jernet har blitt kaldt - hvis jeg absolutt må smi, da.Roberten skrev:Forsåvidt. Men du er ikke typen til det.dag1234 skrev:Ikke nødvendig å løpe. Kan bare la det gli ut av hendene.Roberten skrev:Dag, det er slutt på den tiden hvor du hadde noe å hente på å løpe fra ansvaret.
Fozzy, du er hermed adoptert. Nå er jeg riktignok på samme alder som yngste sønnen din(tror jeg,) men det får ikke hjelpe. Fra nå av er du adoptivonkelen min.rolfozzy skrev:Jeg hadde den før streken.
Jeg blir helt rørt her jeg sitter.Roberten skrev:Fozzy, du er hermed adoptert. Nå er jeg riktignok på samme alder som yngste sønnen din(tror jeg,) men det får ikke hjelpe. Fra nå av er du adoptivonkelen min.rolfozzy skrev:Jeg hadde den før streken.
Townes, skal vi dele på'n ?
Skjønner ikke hva dere hører i den plata der. Jeg har prøvd å få tak på hva han holder på med, men jeg klarer bare ikke å få noe forhold til det der. Hva er så bra med den?rolfozzy skrev:Jeg blir helt rørt her jeg sitter.Roberten skrev:Fozzy, du er hermed adoptert. Nå er jeg riktignok på samme alder som yngste sønnen din(tror jeg,) men det får ikke hjelpe. Fra nå av er du adoptivonkelen min.rolfozzy skrev:Jeg hadde den før streken.
På tide med litt Støunes.
Javel. Skal vurdere å gi den en sjanse til.rolfozzy skrev:Gregg Allman gjør bra versjoner av gamle blueslåter. Og han gjør det på en bra måte, og bra produksjon av T-Bone.
Mye blues i Greggern.
Han har vært gift med Cher.
Ja, kjenner behovet for en adoptivonkel da eg har en far og en onkel som syns Roland Cedermark er noe av det gjeveste som har skjedd musikkhistorien.Roberten skrev:Fozzy, du er hermed adoptert. Nå er jeg riktignok på samme alder som yngste sønnen din(tror jeg,) men det får ikke hjelpe. Fra nå av er du adoptivonkelen min.rolfozzy skrev:Jeg hadde den før streken.
Sikker på det?rolfozzy skrev:Jeg hadde den før streken.
Jeg var først. Garrantert. ;Dlars_erik skrev:Sikker på det?rolfozzy skrev:Jeg hadde den før streken.
Går ikke an å gi opp en så bra plate, Dagdag1234 skrev:Dette er pur velvilje, selvdisiplin og god oppdragelse, for jeg hadde egentlig gitt opp han hårete isterdungen her!
Gregg Allman: Low Country Blues